Anonym bruker Skrevet 4. august 2019 #1 Skrevet 4. august 2019 Hva liker dere best å bruke? Til annen trening har jeg likt stramme tights, men tenker noe løsere til yogaen. Jeg har ks-heng, så boks bør holde seg på plass rundt magen. Anonymkode: 63c5d...984
Anonym bruker Skrevet 4. august 2019 #2 Skrevet 4. august 2019 Jeg bruker vanligvis myke treningstights i et lett/tynt stoff, behagelig sports-BH og en myk og gjerne litt løs singlet. Stikkordet er komfort; noe som er lett å bevege seg i. Blir ikke så svett, så det trenger ikke være sånn teknisk trøye og tights. Anonymkode: 9c7a6...622
Anonym bruker Skrevet 4. august 2019 #3 Skrevet 4. august 2019 Jeg bruker disse fra Cubus på yoga, og de er superdeilige og veldig passende for både typen aktivitet og mitt keisersnittheng😊 https://cubus.com/no/p/bukser/basic-loose-bukse/7031115_F951 Anonymkode: 8dad8...9ad
Anonym bruker Skrevet 5. august 2019 #4 Skrevet 5. august 2019 Jeg har treningstight men uten kompresjon. De sitter godt, gjør at jeg føler meg vel, men likevel myke nok til at jeg får utført yogaen Anonymkode: 4bc77...99e
Anonym bruker Skrevet 5. august 2019 #5 Skrevet 5. august 2019 Jeg bruker treningstights med høyt liv, fra f.eks. Nike, rönisch eller Pierre Robert sin yoga kolleksjon, en behagelig sportsbh, og singlet med åpen rygg eller bryterrygg. Trener hot yoga, så jeg trenger at det er luftig. Høyt liv er deilig når jeg gjør inversjoner, så jeg slipper å blotte magen mens jeg står på hodet🤪 Anonymkode: 836cb...c2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå