Gå til innhold

Utroskap


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Min mann og jeg har vært sammen i 20

år, har 3 barn . For ca 10 år siden var han utro i fylla, som han fortalte noen mnd etter. Jeg valgte å tilgi han, hab angret ! Dette kom som et sjokk da jeg haddde full tillit til han og stolte 100% på han.  Men hver gang han blir full så flørter han, selv om jeg er tilstede ! 

På sist fest for noen uker siden, så flørtet han litt med ei jente og hun var litt «på» selv. Plutselig oppdaget jeg at de stod inne i et rom å danset sammen, mens alle andre var er annet sted ! Jeg reagerte kraftig, mens han skjønner ikke hva jeg reagerer på! Får null forståelse, da han mente det var helt tilfeldig i forbifarten at de gjorde det!

Overreagerer jeg ? Jeg må innrømme at jeg har null tillit til han når han drikker! Nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre... 

 

Anonymkode: 6a843...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han bør virkelig ikke drikke seg full. Om du overreagerer vet jeg ikke. Hvis du tok helt av der og da foran alle, så vil jeg si du gjorde det. Dersom du snakket på en normal måte, nei.

Anonymkode: 05e68...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han gjør slikt når du er tilstede vil jeg tro han går lengre når du ikke er der.

Anonymkode: bff3a...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si: Stikk så fort du kan! Han her burde du komme deg vekk fra. Tenk deg hva som skjer de gangene han drikker når du ikke er til stede....

Anonymkode: 73dc6...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vil si: Stikk så fort du kan! Han her burde du komme deg vekk fra. Tenk deg hva som skjer de gangene han drikker når du ikke er til stede....

Anonymkode: 73dc6...ebe

Ja, det er nettopp det ! Følelsen min er om hun hadde prøvd seg så hadde hab ikke sagt nei ! Blir så skuffa 😕 men når han ikke drikker så er han verdens mest seriøse type ! Han kunne aldri gjort dette mens hab var edru ! Er han sånn mot venner av oss eller folk jeg er trygg på så blir jeg overhode ikke sjalu ! Men dette var ei jente ingen av oss kjente til ! Da blir saken en annen ! Jeg reagerte ikke foran alle men jeg sa jeg ville hjem og vi reiste , så ble jeg drit sur på han etterpå ! 

Anonymkode: 6a843...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må han ta ansvar og la være å drikke. At han ikke er edru er ingen unnskyldning for å flørte med andre, og hvis han ikke klarer å kontrollere det kan han ikke drikke når det er andre kvinner tilstede.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Enig med de over. Han kan ikke drikke siden han tydeligvis har 0 kontroll mtp kvinnfolk i fylla! Ellers synes jeg det er å overdrive at man skal gå fra noe  med en gang,  snakk med han, hør hva han sier, er han enig? Skjønner han problemet? Hbordan ville han reagert hvis det var du som gjorde slik? Etc

Anonymkode: 1106b...65b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parterapi!

Jeg ville spurt mannen din om han respekterer deg. For hvis han gjorde det, da ville han ikke flørtet med andre damer foran deg. Han ville heller ikke løyet til deg slik han gjorde etter siste fest. Det har seg ikke slik at han tilfeldigvis og i forbifarten blir plassert på et rom med ingen andre enn en ung dame og begynner å danse med henne der - da har han tatt flere valg på veien før han havner der. Gå inn i rommet, bli der, danse med henne... Det kan fremdeles være helt uskyldig, at det ikke var noe mer som skjedde der, men han - med den historien med utroskap og stadig flørting med andre damer når han drikker - bør forstå at han ikke har særlig slingringsmonn hva oppførsel angår i slike situasjoner.

Du sier han ellers er en ordentlig mann. Da bør han også forstå at han ikke kan drikke hvis han ikke greier å avstå fra adferd som sårer deg hver gang i fylla. Det er faktisk så enkelt - han kan ikke drikke når han ikke greier å la være å flørte med andre damer i fylla. At han til og med gjør det foran deg eller når du er tilstede, det viser at han ikke har respekt for deg. For det er ikke slik at fylla har skylda - det er fremdeles han som tar bevisste valg om å drikke, selv om han vet at han da oppfører seg som en kåt idiot og sårer deg.

Parterapi for å diskutere hvordan ha respekt for hverandre, hvor grensene går og drikkeslutt for hans del...

Anonymkode: d0a66...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...