Gå til innhold

imorgen begynner hverdagen igjen for begge <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker det blir godt, jeg har hatt langhelg nå og skal ikke på igjen før onsdagen,men i morgen begynner barnet på sfo, jeg grugleder meg,men tror han vil trives :)

Er dere ferdig?

Anonymkode: 16015...763

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobbet i hele dommer 👌 Hatt mange langhelger, ferie 3 uker før de fleste oh snart 2 uker på gang. Minste har hatt ferie hele sommer og ingen SFO. Bare kos, hytte og bad

Skrevet

FERIEEEE😁 Skal spise godteri, på stranda og kose oss og bade hele dagen og bare gjøre HVA VI VIL! 😁

Anonymkode: 4ea8d...611

Skrevet

SFO og jobb i morgen. 

Jeg er ikke klar en plass, og kunne godt hatt ferie med hele gjengen minst en mnd til. 

Hvor ble dagene av?!?

Anonymkode: fba1d...37b

Skrevet

Er dessverre ferdig. Skulle virkelig gjerne ha hatt mye mer fri med familien min. Hverdager er greit, men ferie med disse små er jo helt uvurderlig. 😌

Anonymkode: fb83c...0f3

Skrevet

Jeg er ferdig i morgen dessverre. Mannen har en uke til. Disse fire ukene har flydd av gårde. Skulle gjerne hatt ferie 4 uker til. Jeg elsker sommerferie. Minstemann starter tilvenning på sfo neste uke. De tre eldste drar til besteforeldre på ferie frem til skolestart. Blir nesten depremert med tanken på at det er et helt år til neste sommerferie.

Anonymkode: f0ce3...098

Skrevet

Jeg har jobbet to uker etter ferien alt. Er helt skutt. Alt for kort sommerferie. Vil ha mer fri 😞 Ungene har lenger ferie enn meg, men jeg synes det er kjipt med så kort ferie som det ble i år.

Anonymkode: 58e7e...0a3

Skrevet

Starter ferie i morgen, reiser på onsdag 😊

Anonymkode: 07440...452

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ferdig i morgen dessverre. Mannen har en uke til. Disse fire ukene har flydd av gårde. Skulle gjerne hatt ferie 4 uker til. Jeg elsker sommerferie. Minstemann starter tilvenning på sfo neste uke. De tre eldste drar til besteforeldre på ferie frem til skolestart. Blir nesten depremert med tanken på at det er et helt år til neste sommerferie.

Jaja, du har tydeligvis hatt en deilig ferie, og det skal du være fornøyd med😊 Er jo ikke sikkert du/dere er heldige og får oppleve sommerferie til neste år..

Anonymkode: f1e84...c75

Skrevet

Jeg synes det var herlig og begynne sist ute, jeg trengte det :) komme ut blant folk igjen og få rutinene på plass, blir nok enda bedre fra i morgen da også barnet skal begynne på sfo.

Ja denne ferien gikk supert fort :) unner dere litt som skal begynne ferien nå,men samtidlig synes jeg det er sent :)

Anonymkode: 16015...763

Skrevet

Barna er med bestemor hele sommer. 

Anonymkode: 6f604...3e9

Skrevet

Har hatt fri siden 12 juni, og barnet også. Han starter på sfo på tirsdag 😊 

Jeg har fri enda. 

Anonymkode: 7d0c3...afd

Skrevet

Begynner på jobb i morgen. Datteren min har ferie 2 uker til. Sukk, jeg skulle også gjerne hatt mere ferie😓

Anonymkode: bdf3a...637

Skrevet

Har jobbet allerede i 2 uker, ferdig med sommerferien, men begynner min permisjon om 2 uker, og er delvis sykemeldt, og vurderer å be om mer sykemelding, da jeg merker at det er veldig tungt å jobbe lange dager nå.

Eldste har sommerjobb, og har jobbet mye hele sommeren, bortsett fra den uka han var med oss på ferie.
Yngste har passet barn noen dager, og dermed hatt litt jobb hun og.

Når jeg begynner min permisjon, begynner yngste på skolen. Eldste skal nok fortsette å jobbe en stund til da.

Anonymkode: 115ab...d98

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jaja, du har tydeligvis hatt en deilig ferie, og det skal du være fornøyd med😊 Er jo ikke sikkert du/dere er heldige og får oppleve sommerferie til neste år..

Vær glad du har hatt ferie for innen neste år kan dere alle være døde?Det er den mest bisarre ideen i dag, gratulerer. 

Skrevet

Er du helt blåst?

Skrevet

Begynner på jobb igjen på onsdag etter 6 uker sommerferie. Heldigvis rolig start med kun 2 dager første uka.  😊

Mannen og ungene har fri helt til 19. august.

Anonymkode: dc4c5...7c0

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Den var drøy! 

Skrevet
44 minutter siden, sug lut skrev:

Vær glad du har hatt ferie for innen neste år kan dere alle være døde?Det er den mest bisarre ideen i dag, gratulerer. 

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du helt blåst?

Wtf?! Hva er det dere feiler?? Er ikke akkurat uvanlig at folk ikke får full ferie sammen? Flere av mine kolleger har nesten ikke hatt ferie med barna i år, fordi de ikke har fått ferie samtidig som partner eller har delt samvær. En kollega av meg måtte ha barna hos besteforeldre fordi han ikke fikk ta sommerferie de ukene han skulle ha barna. 

Hvorfor tenker dere sånn?!

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Wtf?! Hva er det dere feiler?? Er ikke akkurat uvanlig at folk ikke får full ferie sammen? Flere av mine kolleger har nesten ikke hatt ferie med barna i år, fordi de ikke har fått ferie samtidig som partner eller har delt samvær. En kollega av meg måtte ha barna hos besteforeldre fordi han ikke fikk ta sommerferie de ukene han skulle ha barna. 

Fordi du formulerer deg sånn. 

Anonymkode: 7d0c3...afd

Skrevet

Har jobbet en uke allerede jeg,mannen og unga hadde fri. Imorgen har jeg fridag da et barn begynner på storbarn i bhg for første gang og den andre begynner på SFO.

Har en uke ferie igjen i starten av oktober og en langhelg i starten av desember. 

Anonymkode: 7a678...f84

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det for et svar? Ikke sikkert du får oppleve sommerferie til neste år?? 🙈🙈

Skrevet
1 minutt siden, Sommerkroppen 2029 skrev:

Hva er det for et svar? Ikke sikkert du får oppleve sommerferie til neste år?? 🙈🙈

Les svaret jeg allerede har gitt til de som reagerte som deg🙄

Skrevet

Fordi du skriver « Er jo ikke sikkert du/dere er heldige og får oppleve sommerferie til nestår..«

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...