Gå til innhold

Føler meg som en taper...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar 2 fag for å få fullført vgs, jeg må si dem fra meg nå.

Til tross for at jeg ikke fullførte vgs har jeg stilling som leder i et firma og gjør en god jobb der (sier de iallefall).Jeg jobber 100% + mer.

Jeg er under utredning for en sykdom som tapper meg og gjør meg vondt, håper på å starte med medisiner snart.

Med 3 barn og en mann som jobber delvis i utlandet har jeg ikke tid eller helse til alt...jeg gruer meg til å si fra til skolen, føler meg som den taperen som enda ikke har klart å fullføre videregående skole.Men slik livssituasjonen er nå har jeg innsett at det ikke går!

Vet ikke hva jeg ville med dette innlegget, men måtte bare få det ut....

Anonymkode: 9578b...445

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grunner til at du ikke er en taper: 

- Du har en mann som elsker deg

- Du har født, oppfostret og ivaretatt 3 flotte barn, som helt sikkert vil si at de har verdens beste mamma

-Du jobber som leder, i en 100% stilling

-Dine kollegaer roser deg for jobben du gjør, og er tydelig fornøyd med deg! 

-På toppen av dette, har du tatt fag på siden, for å fullføre videregående. 

Og du mener, at manglende vitnemål fra VGS definerer din verdi? 

Hadde det ikke vært fordi at det er pokkers vanskelig, så hadde jeg kravlet gjennom skjermen og ristet vett i deg, kvinne 😅 Vær stolt av det du har oppnådd💪🏼 

Anonymkode: 5014c...5ea

Skrevet

Du er ikke taper. Du har ikke tid og du er syk, begge deler er riktig så gode grunner for at du ikke får gjort dette akkurat nå. Hold motet opp og bruk kreftene der de trengs mest. 

Skrevet

Du er ikke en taper!

Du har jobb og familie og klarer deg bra på tross av fysiske utfordringer.

Opp med hodet og vær stolt av deg selv!

Når man er voksen og har jobb er det jo ingen som spør om du har fullført videregående. Du har åpenbart funnet en annen vei inn i jobb. Klapp deg selv på skulderen for det.

Jeg kjenner til folk som har fullført videregående men som bare blir gående og sose uten mål og mening og delvis på nav. Du er ikke i den kategorien i det hele tatt!

Anonymkode: c911c...8f1

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Grunner til at du ikke er en taper: 

- Du har en mann som elsker deg

- Du har født, oppfostret og ivaretatt 3 flotte barn, som helt sikkert vil si at de har verdens beste mamma

-Du jobber som leder, i en 100% stilling

-Dine kollegaer roser deg for jobben du gjør, og er tydelig fornøyd med deg! 

-På toppen av dette, har du tatt fag på siden, for å fullføre videregående. 

Og du mener, at manglende vitnemål fra VGS definerer din verdi? 

Hadde det ikke vært fordi at det er pokkers vanskelig, så hadde jeg kravlet gjennom skjermen og ristet vett i deg, kvinne 😅 Vær stolt av det du har oppnådd💪🏼 

Anonymkode: 5014c...5ea

Tusen takk, tårene triller😢

Jeg bruker alle mine krefter på jobb og på familien, jeg har ingenting igjen etter det, smertene spiser meg opp.Jeg blir så lei meg for jeg har ikke den energien jeg burde ha nå til å gjøre masse ting med barna...føler de synes jeg er ei kjedelig mamma nå.Håper på hjelp som virker snart.

Det varmet det du skreiv💗

Skrevet
10 minutter siden, sug lut skrev:

Du er ikke taper. Du har ikke tid og du er syk, begge deler er riktig så gode grunner for at du ikke får gjort dette akkurat nå. Hold motet opp og bruk kreftene der de trengs mest. 

Takk, ja jeg må prioritere det viktigste💗Skole får komme en annen gang...

Skrevet

Du er ikke en taper. Langt i fra 

Jeg gikk ikke på vidergående. Mest pga at jeg var så sjenert og at jeg stammer. Derfor ville jeg ikke det. Men har fått fint uansett. Har fast jobb, mann og 2 barn. 

Anonymkode: 36aac...5cf

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er ikke en taper!

Du har jobb og familie og klarer deg bra på tross av fysiske utfordringer.

Opp med hodet og vær stolt av deg selv!

Når man er voksen og har jobb er det jo ingen som spør om du har fullført videregående. Du har åpenbart funnet en annen vei inn i jobb. Klapp deg selv på skulderen for det.

Jeg kjenner til folk som har fullført videregående men som bare blir gående og sose uten mål og mening og delvis på nav. Du er ikke i den kategorien i det hele tatt!

Anonymkode: c911c...8f1

Takk💗

Nei, jeg kunne fort blitt «naver» med denne helsa, men jeg nekter.Jeg vil bidra, jeg har vært vant til å jobbe siden jeg var barn og det vil jeg fortsette med så langt det lar seg gjøre😌Jeg skjønner godt de som faktisk ikke klarer å jobbe pga helsa, men jeg håper ikke jeg kommer dit😔

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk💗

Nei, jeg kunne fort blitt «naver» med denne helsa, men jeg nekter.Jeg vil bidra, jeg har vært vant til å jobbe siden jeg var barn og det vil jeg fortsette med så langt det lar seg gjøre😌Jeg skjønner godt de som faktisk ikke klarer å jobbe pga helsa, men jeg håper ikke jeg kommer dit😔

Herregud, du mestrer langt mer enn mange andre som i tillegg er helt friske. Slutt med disse dumme tankene, de gjør deg bare mer sliten og deppa. Du mestrer livet ditt: Du tar vare på familien din, du bidrar til fellesskapet gjennom jobben din og du mestrer en (sikkert krevende) lederstilling. Du er ingen taper, tvert imot er du på vinnerlaget. 

Anonymkode: a0f0b...a5b

• 3 uker senere...
Skrevet

Utdannelse betyr i bunn og grunn ingenting - det er det DEG som person som gjør!!

Du er helt tydelig bra nok! Tenk på ALT du har fått til.

Stå på! Ta ferdig videregående hvis/når du kommer på fote igjen.

Lykke til!

Espen

Skrevet
6 timer siden, Espen10 skrev:

Utdannelse betyr i bunn og grunn ingenting - det er det DEG som person som gjør!!

Du er helt tydelig bra nok! Tenk på ALT du har fått til.

Stå på! Ta ferdig videregående hvis/når du kommer på fote igjen.

Lykke til!

Espen

Takk kjære deg, trengte å lese dette ikveld.Føler alt går mot meg, men det er litt sannhet i det dere skriver.Jeg har jo egentlig mye å være stolt av.😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...