Gå til innhold

Mange barn=svulstige navn?


Anbefalte innlegg

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan vet du det? Man er ikke stokk dum og totalt uskikket om han har en utviklingshemming. Mor kan mye hun. Hjelper barna med lekser og annet skolearbeid slik alle andre foreldre gjør. Men hun forstår samspill mellom mennesker litt dårlig og hun Synes det er vanskelig å være sosial med andre foreldre. Men hun jobber 100% og barna har en god oppvekst. 

Tror du misforstår hva en lettere psykisk utviklingshemming er.

Anonymkode: e0002...ea6

Det er visst du som misforstår hva en psykisk utviklingshemming er.

Anonymkode: f0cb0...88c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ikke så mange familier med veldig mange barn. Men i klassen min gikk en gutt med 7 søstre. Søstrene hadde alle sammen svulstige navn, to og tre navn hver. Gjerne litt spanskinspirerte av typen «Ramona Teresa».

Om dette er er et mønster ellee kun denne familien er umulig å si. Kjenner to andre familier med 7 barn hver; som altså er voksne nå, og i begge tilfeller har alle normale navn som Geir, Lena, Roar og Lisbet.

Anonymkode: 17710...9de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...