Anonym bruker Skrevet 5. august 2019 #26 Skrevet 5. august 2019 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvordan vet du det? Man er ikke stokk dum og totalt uskikket om han har en utviklingshemming. Mor kan mye hun. Hjelper barna med lekser og annet skolearbeid slik alle andre foreldre gjør. Men hun forstår samspill mellom mennesker litt dårlig og hun Synes det er vanskelig å være sosial med andre foreldre. Men hun jobber 100% og barna har en god oppvekst. Tror du misforstår hva en lettere psykisk utviklingshemming er. Anonymkode: e0002...ea6 Det er visst du som misforstår hva en psykisk utviklingshemming er. Anonymkode: f0cb0...88c
Anonym bruker Skrevet 5. august 2019 #27 Skrevet 5. august 2019 Kjenner ikke så mange familier med veldig mange barn. Men i klassen min gikk en gutt med 7 søstre. Søstrene hadde alle sammen svulstige navn, to og tre navn hver. Gjerne litt spanskinspirerte av typen «Ramona Teresa». Om dette er er et mønster ellee kun denne familien er umulig å si. Kjenner to andre familier med 7 barn hver; som altså er voksne nå, og i begge tilfeller har alle normale navn som Geir, Lena, Roar og Lisbet. Anonymkode: 17710...9de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå