Gå til innhold

Noen som kan anbefale en god rensekrem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pris spiller ingen rolle. 

Anonymkode: 095c6...157

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til hva da? Rævhølet?

Anonymkode: 8708e...bff

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Til hva da? Rævhølet?

Anonymkode: 8708e...bff

Oi noen som burde legge seg. He he. 

Skrevet

Jeg liker rensekremene til Linda Johansen. Bruker gentle daily wash om morgenen og cleansing cream om kvelden. 😊👍

Anonymkode: e13ab...326

Skrevet

Tusen takk 😅😁

Skrevet

Litt på siden av hva du spør om - men vil bare anbefale kluter som er laget for fjerning av sminke. Bare vann og tørk, og huden blir gullende ren, og selv tykke lag med sminke og mascara forsvinner lett. 

Ikke helt samme typen som jeg har, men regner med at disse funker også: https://www.vita.no/human-kind-miracle-make-up-remover?esv_medium=SEA_Shopping&esv_source=Google&esv_campaign=5.Shopping-Brands&gclid=Cj0KCQjwhJrqBRDZARIsALhp1WSX4IBchiP5dK1xRmUDL8vNivBpi2tG7KdJFUJEals70LWcHq8mFCoaAn6lEALw_wcB

Anonymkode: 9f659...378

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Litt på siden av hva du spør om - men vil bare anbefale kluter som er laget for fjerning av sminke. Bare vann og tørk, og huden blir gullende ren, og selv tykke lag med sminke og mascara forsvinner lett. 

Ikke helt samme typen som jeg har, men regner med at disse funker også: https://www.vita.no/human-kind-miracle-make-up-remover?esv_medium=SEA_Shopping&esv_source=Google&esv_campaign=5.Shopping-Brands&gclid=Cj0KCQjwhJrqBRDZARIsALhp1WSX4IBchiP5dK1xRmUDL8vNivBpi2tG7KdJFUJEals70LWcHq8mFCoaAn6lEALw_wcB

Anonymkode: 9f659...378

Enig med deg. Dette er et mirakel 😊 men jeg blir veldig tørr i øynene av disse klutene.  😕

Jeg bruker Sephora sin. 3 i 1. 

Anonymkode: dbc6f...940

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...