Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #1 Skrevet 3. august 2019 Jeg ser liksom at flere brukere her «rotter» seg sammen og alltid backer hverandre opp under diskusjoner. De liker alltid kommentarene til hverandre og det er alltid de samme. Hva er greia med det? Treffes dere på privaten også, eller? Anonymkode: 57068...abc
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #2 Skrevet 3. august 2019 Har du mista foliehatten din 🤪 Anonymkode: e8db5...72c
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #3 Skrevet 3. august 2019 Trenger ikke være gjenger selv om man liker hva andre skriver. Det er jo ofte slik i virkeligheten også. Noen har man mye mer tilfelles med enn andre. Noen har vært her i årevis, og da "kjenner" man jo personene på den måten at man vet man har mye felles meninger/verdier/interesser. Tror det er noen som bor i nærheten av hverandre som også er blitt kjent utenom. Anonymkode: a1016...fc0
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #4 Skrevet 3. august 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du mista foliehatten din 🤪 Anonymkode: e8db5...72c ? Anonymkode: 57068...abc
the amazing spidermamma Skrevet 3. august 2019 #5 Skrevet 3. august 2019 Jeg kjenner ingen her, men det er ofte de samme jeg er enig med i diskusjoner. Det er vel ikke så rart?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #6 Skrevet 3. august 2019 Jeg har sett det samme, HI. Det er ikke gjenger, tror jeg, men folk som liker og respekterer hverandre ekstra mye. Anonymkode: 4b700...b3e
KellyTaylor Skrevet 3. august 2019 #7 Skrevet 3. august 2019 Eller at mange av oss har vært her i en årrekke🙈
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #8 Skrevet 3. august 2019 1 minutt siden, Pæddan skrev: Eller at mange av oss har vært her i en årrekke🙈 Jeg har også vært her inne en årrekke, 12 år faktisk, men tror ikke mange vet hvem jeg er likevel. Poster mest anonymt da, min egen feil. Anonymkode: 4b700...b3e
KellyTaylor Skrevet 3. august 2019 #9 Skrevet 3. august 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg har også vært her inne en årrekke, 12 år faktisk, men tror ikke mange vet hvem jeg er likevel. Poster mest anonymt da, min egen feil. Anonymkode: 4b700...b3e Kan være en mulighet det siden du for det meste er anni. Poster selv endel anni, siden det til tider er gærne høner her inne. Noe du sikkert har sett😒
Anonym bruker Skrevet 4. august 2019 #10 Skrevet 4. august 2019 Jeg har lagt merke til at flere jeg ofte synes skriver bra svar ofte liker mine svar. Kan være så enkelt at det er snakk om grunnleggende like holdninger da. Selv liker jeg aldri innlegg her inne. Anonymkode: 25734...16f
litekreativtbrukernavn Skrevet 4. august 2019 #11 Skrevet 4. august 2019 Merker jo selv at jeg liker, og backer opp om, svar som stemmer med egne holdninger og verdier. Og det er ofte de samme personene som går igjen. - som i "virkelige" liv. Godt mulig dette er mennesker jeg ville klikket med utenom forumet også. Hvem vet. Men så vidt jeg vet har jeg ikke møtt noen av de. Og chatter heller ikke med folk på pm her. Det er rene tilfeldigheter. Bruker anonym knappen til tider selv, når jeg ikke orker å diskutere med de som evt går i tilt over det jeg har å si 😅
Anonym bruker Skrevet 4. august 2019 #12 Skrevet 4. august 2019 Eg merkar meg at det ofte er dei samme brukarane bak innlegga eg synes er gode. Hadde eg brukt likar-funksjonen eller skrive under nick, ser eg ikkje heilt vekk frå at konspirasjonsteoretikarar her inne hadde skulda meg for gjengmedlemskap. Anonymkode: c9a55...241
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå