GĂ„ til innhold

Det ble slik💗

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde problemer i forholdet, mange problemer.Vi gled fra hverandre og kranglet.Bare at han pustet irriterte meg!

Vi hadde pause.Jeg forelsket meg i en ny og var overbevist om at han var «the one», virkelig mannen jeg sÄ for meg at jeg kunne gifte meg med.sÄnn virkelig!

Jeg lot forholdet til min fÞrste prÞve seg en gang til pga barna, jeg begynte sÄ plutselig Ä se pÄ han med nye Þyne.Jeg la merke til de smÄ tingene han gjorde, hvis jeg sa « Ä det hadde smakt godt med potetgull nÄ» sÄ dro han pÄ butikken Ä kjÞpte meg det.Han hjelper til i huset, med barna, maserer meg nesten hver kveld for han vet jeg har smerter.

Plutselig var han blitt kjekkere ogsÄ, selv om han ikke hadde forandret seg.

Jeg er sÄ glad vi valgte Ä satse pÄ oss igjen.For fÞrste gang kan jeg faktisk se for meg at vi kan gifte oss.

SĂ„ til dere som har hatt det som meg, nĂ„r dere fĂžler dere har gjort alt for forholdet, gjĂžr bittelitt til, avogtil ordner det seg💗

Anonymkode: 33614...00e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi hadde problemer i forholdet, mange problemer.Vi gled fra hverandre og kranglet.Bare at han pustet irriterte meg!

Vi hadde pause.Jeg forelsket meg i en ny og var overbevist om at han var «the one», virkelig mannen jeg sÄ for meg at jeg kunne gifte meg med.sÄnn virkelig!

Jeg lot forholdet til min fÞrste prÞve seg en gang til pga barna, jeg begynte sÄ plutselig Ä se pÄ han med nye Þyne.Jeg la merke til de smÄ tingene han gjorde, hvis jeg sa « Ä det hadde smakt godt med potetgull nÄ» sÄ dro han pÄ butikken Ä kjÞpte meg det.Han hjelper til i huset, med barna, maserer meg nesten hver kveld for han vet jeg har smerter.

Jeg er sÄ glad vi valgte Ä satse pÄ oss igjen.For fÞrste gang kan jeg faktisk se for meg at vi kan gifte oss.

SĂ„ til dere som har hatt det som meg, nĂ„r dere fĂžler dere har gjort alt for forholdet, gjĂžr bittelitt til, avogtil ordner det seg💗

❀

Anonymkode: 93867...b3a

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

SĂ„ flott! Og takk for at du deler đŸ˜Šâ€

Slik er det her ogsÄ.  Kaos med hus osv. SmÄbarnsperiode. 

NÄ har vi tatt oss sammen. Blitt nyforelska og funnet hverandre igjen. Tror mange gir opp for lett. 

Anonymkode: ec936...1a0

Skrevet
Akkurat nÄ, Anonym bruker skrev:

SĂ„ flott! Og takk for at du deler đŸ˜Šâ€

Slik er det her ogsÄ.  Kaos med hus osv. SmÄbarnsperiode. 

NÄ har vi tatt oss sammen. Blitt nyforelska og funnet hverandre igjen. Tror mange gir opp for lett. 

Anonymkode: ec936...1a0

Å sĂ„ koselig Ă„ hĂžre💗💗Ønsker dere alt godt💗😍

Ja vi mĂ„tte ogsĂ„ ta oss sammen og tenke litt over hva vi egentlig ville og hva som var best for barna.Vi har vĂŠrt sammen sĂ„ lenge ogsĂ„ at vi fĂžler vi «hĂžrer sammen»...hĂ„per vi klarer Ă„ holde sammen til vi blir gamle og grĂ„đŸ˜…

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...