Gå til innhold

Bankende tannverk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hjelper mot tannverk? Har en skarp bankende smerte som kommer gjennom hele dagen.. Ibux funker ikke 

Anonymkode: fbae8...a81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tannlegevakta der du bor

Anonymkode: 571cc...d9a

Skrevet

Har vært der. Har bare begynnende hull så de gjør ikke noe med det. Ellers var alt i orden. Spørsmålet er hva som kan ta bort smerten? 

Skrevet

Kombinere sterk Ibux og paracet sa min tannlege. God bedring, tannverk ødela ferien min.

Anonymkode: e1a0a...4d6

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva hjelper mot tannverk? Har en skarp bankende smerte som kommer gjennom hele dagen.. Ibux funker ikke 

Bør ringe tannlege å få resept på paralgin forte da, men kan godt prøve Ibux 400mg og Paracet 1 gram , 4 ganger daglig . Hvordan går det ?

Skrevet

Jeg ammer så kan ikke ta noe særlig smertestillende. Kan vel ikke ta paralgin forte når man ammer? Tar litt ibux og paracet men det hjelper lite. Har vondt nesten hele dagen så det er ganske grusomt ja. Men er ikke uutholdelige smerter da 

Skrevet

Hvis du har så vondt, så er jo ikke alt i orden. Du må få en ny time. 

Tygg nellikspiker, det kan hjelpe litt. Og iskaldt vann.

Skrevet

Har vært mange ganger hos to ulike tannleger med dette..hvis jeg drar tilbake igjen må de jo tro jeg er gal. Dessuten var de fast bestemt på å ikke gjøre noen ting,altså ikke legge noe fylling så jeg gir opp tannleger. 

Kan et begynnende hull gi store smerter? 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ammer så kan ikke ta noe særlig smertestillende. Kan vel ikke ta paralgin forte når man ammer? Tar litt ibux og paracet men det hjelper lite. Har vondt nesten hele dagen så det er ganske grusomt ja. Men er ikke uutholdelige smerter da 

Ta en telefon t tannlege/lege og spør. Synst å huske at den kan brukes av gravide, men må uansett snakke med de. Ibux skal ikke brukes i 1 trimester eller 3.. 

spør om å komme inn til annen tannlege , de kan ikke nekte deg å få fikset tanna, det er jo du som betaler for det

Anonymkode: f7057...4a9

Skrevet

Jo de nekter å gjøre noe. De ønsker sikkert å la det gå så langt at jeg må rotfylle, det er nå min tanke.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...