Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #1 Skrevet 3. august 2019 Jeg har ALDRI blitt solbrent på beina og synes det er rart. 🙈 Blir lett brent på overkroppen men beina trenger jeg egentlig ikke smøre. Beina bruker også lengre tid på å få farge men når jeg blir brun der blir det en fin gyllen farge som sitter lenge. På overkroppen forsvinner fargen raskere. Anonymkode: d1abc...5b0
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #2 Skrevet 3. august 2019 Mest brystet og skuldrene her og men, har vært solbrent på leggene og. Anonymkode: fc706...6e8
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #3 Skrevet 3. august 2019 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ALDRI blitt solbrent på beina og synes det er rart. 🙈 Blir lett brent på overkroppen men beina trenger jeg egentlig ikke smøre. Beina bruker også lengre tid på å få farge men når jeg blir brun der blir det en fin gyllen farge som sitter lenge. På overkroppen forsvinner fargen raskere. Anonymkode: d1abc...5b0 Nå får jo beina sjelden hard sol på seg da jeg sjelden ligger og steiker meg, når man går rundt så er det jo skuldre og øverst på brystet man blir mest grillet. Anonymkode: 37f1f...09a
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #4 Skrevet 3. august 2019 Blir aldri brent på beina jeg heller. Om jeg glemmer å smøre meg blir jeg brent på armene, skuldrene, panna og kinnene. Har jeg smurt meg men er for lenge i sola blir jeg stort sett brent i panna og på skuldrene. Anonymkode: 6aae9...439
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #5 Skrevet 3. august 2019 Jeg blir heller ikke brent på beina. Med unntak av det året sommeren plutselig kom og det var så fint vær at vi gikk på ski med oppbrettet bukse, og uten å ha smurt oss, det var jo "vinter". Anonymkode: 99a79...611
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #6 Skrevet 3. august 2019 Nakken og halsen er mest utsatt, armer og legger tåler sol bedre. Anonymkode: cb2a1...184
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #7 Skrevet 3. august 2019 Mye samme her. Beina blir jeg aldri brent på, eller nede på ryggen, men kan bli litt brent på skuldrene, øverst på ryggen og magen dersom jeg ikke smører meg i sydlige land. I Norge trenger jeg egentlig ikke solkrem, men smører alltid ansikt og skuldre med faktor 15 likevel. Anonymkode: fa33b...0c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå