Gå til innhold

Hvorfor lagrer folk Finn annonser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en annonse ute, 7 har lagret... har ikke fått noen henvendelser.. Hva skjer? Hvorfor lagrer folk? 

Anonymkode: fa752...817

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for å huske på den. Se på den igjen. Vurdere den opp mot andre. Etc etc 

Anonymkode: f3111...276

Skrevet

Hvis de er interessert, og ønsker å ta vare på til senere. Lett å miste 😊

Anonymkode: 53b87...d17

Skrevet

Jeg gjør det ofte hvis det er noe jeg har lyst på men synes prisen er for høy. Da får jeg varsel hvis prisen settes ned. Gjør det også med ting jeg gjerne vil kjøpe til den prisen som står, men som er litt for langt unna, for å sjekke om annonsen fortsatt er der hvis jeg skal i den retningen litt senere.

Anonymkode: c31da...949

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gjør det ofte hvis det er noe jeg har lyst på men synes prisen er for høy. Da får jeg varsel hvis prisen settes ned. Gjør det også med ting jeg gjerne vil kjøpe til den prisen som står, men som er litt for langt unna, for å sjekke om annonsen fortsatt er der hvis jeg skal i den retningen litt senere.

Anonymkode: c31da...949

Det samme gjør jeg.

Anonymkode: 74393...b0b

Skrevet

Jeg gjør det hvis jeg har bestemt meg for å kjøpe f.eks en kommode, og ser flere jeg liker. Da lagrer jeg alle i noen dager, går tilbake og ser på dem og henvender meg til dem jeg er mest interessert i. 

Skrevet

Jeg lagrer hvis jeg leter etter noe bestemt og vil sammenligne flere.

Jeg lagrer for å få beskjed når prisen settes ned.

Jeg lagrer fordi det kanskje er noe jeg trenger om en stund men ikke har råd eller tid til å hente der og da.

Og jeg lagrer hvis jeg er usikker og trenger å tenke litt.

Anonymkode: e4a22...d70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...