Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #1 Skrevet 3. august 2019 Våkner opp hver morgen og verker så intenst i ankeledd, hofter/bekken og knær. Intens brenning på begge sider. Noen som har tips til hva som kan hjelpe? Jeg går ikke på medisiner av noe slag. Anonymkode: 7792b...bb6
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #2 Skrevet 3. august 2019 Har du denne diagnosen? Eller mener du at du har denne diagnosen? Anonymkode: b35cb...916
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #3 Skrevet 3. august 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du denne diagnosen? Eller mener du at du har denne diagnosen? Anonymkode: b35cb...916 Jeg har diagnosen, dessverre.... Anonymkode: 7792b...bb6
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #4 Skrevet 3. august 2019 Jeg kjører ganske streng diett, ingen sukker og hvetemel. Går tur hver dag for å holde kroppen gående. Tar magnesium tilskudd og omega 3 i store doser. Og melkesyrebakterier. Ellers bruker jeg Vimovo på resept, betennelsesdempende/smertestillende, når jeg har låsninger, den er mildere for magen. I tillegg en sjelden gang kiropraktor for å knekke opp. Før jeg la om kostholdet lå jeg stort sett rett ut i lange perioder og var ekstremt utmattet, og gikk til behandling hele tiden. lykke til😊 Anonymkode: 5f5b1...68c
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #5 Skrevet 3. august 2019 Jeg bruker heller ikke medisiner. For meg funker bevegelse. Kan ikke ligge lenge om morgenen, må opp og ta en varm dusj mens jeg strekker og tøyer. Jo mindre fysisk aktivitet jeg er, jo stivere blir jeg, så trener endel. Men balansen er fin, for trener jeg for hardt så er det som om kroppen blir "betent". Og holder meg slank. Gikk opp noen kg etter barn nr to, da ble det mye verre, så gikk jeg mye ned og da bedret det seg noe. (vet ikke om det er fordi lett kropp gir mindre belastning, men høres logisk nok ut for meg 🤷♀️) Anonymkode: 82dc1...7b5
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #6 Skrevet 3. august 2019 Jeg er mye bedre når jeg beveger meg. Har heldigvis en jobb der jeg er i bevegelse. Og så har jeg lært meg å si nei. Er jeg sliten så hviler jeg meg. Før gjorde jeg ikke det. Men da hadde jeg også en jobb med mye stress. Jeg lyttet ikke til kroppen og bare kjørte på i jobben og privat. Da var jeg langt nede i mange år. Anonymkode: 75e13...dc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå