Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #1 Skrevet 3. august 2019 Merket det først førrige gangen jeg vasket det. Håret mitt har alltid vært fint og tynt, har aldri hatt tykt hår men jeg merker det har minsket. Tenker jo det verste og er kjemperedd. Vet ikke hva årsaken kan være, jeg blir snart gal av å tenke. Jeg spiser dårlig og sover dårlig pga det. Jeg tar Quatiapin Sandos, har gjort det i 4 år nå, tror ikke det er pga det. Anonymkode: 7854e...3d5
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #2 Skrevet 3. august 2019 Jøss. Det skal ikke mye til for å vippe deg av pinnen? Alle mister mer hår i perioder. Det er hormonelt og ikke så mye man kan gjøre med det. Det man kan prøve er B-vitamin, massere hodebunnen godt når man vasker håret og ellers stresse minst mulig med det. Anonymkode: 0adfc...ae4
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #3 Skrevet 3. august 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jøss. Det skal ikke mye til for å vippe deg av pinnen? Alle mister mer hår i perioder. Det er hormonelt og ikke så mye man kan gjøre med det. Det man kan prøve er B-vitamin, massere hodebunnen godt når man vasker håret og ellers stresse minst mulig med det. Anonymkode: 0adfc...ae4 Unnskyld meg, men alle vi blir litt vippet av pinnen, jeg av håret du av noe annet. Hvorfor sånt svar? Anonymkode: 7854e...3d5
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #4 Skrevet 3. august 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Unnskyld meg, men alle vi blir litt vippet av pinnen, jeg av håret du av noe annet. Hvorfor sånt svar? Anonymkode: 7854e...3d5 Det er lett å være tøff i trynet på nett, derfor. Har desverre ingen kjempegode råd, men B-vit. og tror de selger en shampo på apotek mot hårtap. Stress og lite mat vil bare gjøre problemet værre. Anonymkode: 32c2d...8ce
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #5 Skrevet 3. august 2019 Nisim hårshampo og ferritinnivå (jern) over 60 fungerer her. Anonymkode: 46d46...fb1
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #6 Skrevet 3. august 2019 Ammer du, har du nettopp født? Det er vanlig å miste mye hår i ammeperioden Anonymkode: 8ef1b...0c3
Anonym bruker Skrevet 4. august 2019 #8 Skrevet 4. august 2019 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dytt Anonymkode: 7854e...3d5 Du har jo fått gode råd? Alle mister mer hår i perioder. Slapp av. Anonymkode: 0adfc...ae4
Anonym bruker Skrevet 4. august 2019 #9 Skrevet 4. august 2019 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Nisim hårshampo og ferritinnivå (jern) over 60 fungerer her. Anonymkode: 46d46...fb1 Det står mye negativt om Nisim shampo på nett. Anonymkode: 7854e...3d5
Anonym bruker Skrevet 4. august 2019 #10 Skrevet 4. august 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har jo fått gode råd? Alle mister mer hår i perioder. Slapp av. Anonymkode: 0adfc...ae4 Dette er første gang at jeg har merket at håret er blitt tynt. Vet ikke om jeg kanskje burde bestille time hos frisør, klippe det og kanskje få råd? Anonymkode: 7854e...3d5
Anonym bruker Skrevet 4. august 2019 #11 Skrevet 4. august 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette er første gang at jeg har merket at håret er blitt tynt. Vet ikke om jeg kanskje burde bestille time hos frisør, klippe det og kanskje få råd? Anonymkode: 7854e...3d5 Det høres lurt ut å snakke med en frisør 👍🏼 Anonymkode: 0adfc...ae4
Anonym bruker Skrevet 4. august 2019 #12 Skrevet 4. august 2019 Jeg mistet mye hår fra ammeperioden med eldste (18 år) og har egentlig bare fortsatt. Lite opphold fra jeg var gravid med nr 2, og til uti ammeperioden. Lite opphold nå også mens jeg har vært gravid, men regner med det kommer igjen en stund etter jeg har født. Har alltid hatt forholdsvis tynt hår, og det blir jo ikke akkurat tykkere noen gang. Nå er det nok på det tykkeste (når jeg er gravid). Anonymkode: 1a888...135
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå