Anonym bruker Skrevet 2. august 2019 #1 Skrevet 2. august 2019 At det ene beinet føltes kortere enn det andre? Litt merkelig forklart kanskje..😅 Men føler det sånn, at noe trekker seg sammen oppi hoften og "forkorter" det ene beinet.. Anonymkode: 82b6c...3f1
Anonym bruker Skrevet 2. august 2019 #2 Skrevet 2. august 2019 Har trent i mange år, men en dag bare skjedde det noe bak i ryggen. klarte såvidt å bevege meg, måtte ha hjelp til alt, kunne ikke snu meg selv i sengen, kunne ikke kle på meg selv eller kjøre bil. Ble henvist til røntgen og fikk påvist denne prolapsen. Smertene gikk fra korsryggen, på ene siden, ned i rumpeballen, videre ned bak låret, kneet og helt ned til ankelen. Det var mildt sagt helt jævlig. Fikk innvilget operasjon, men feiget ut, da jeg har lest så nye negativt om disse operasjonene. Nå 3 år senere, er jeg så godt som bra. Og ja, det føltes faktisk litt som om foten var forkortet. Anonymkode: 3abfa...f11
Anonym bruker Skrevet 2. august 2019 #3 Skrevet 2. august 2019 Det føltes ut som om jeg gikk på en pute, på en måte.. og det gjør det delvis fortsatt, to år senere.. Anonymkode: c42bf...df5
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 2. august 2019 #4 Skrevet 2. august 2019 Var så intenst vondt. Prolaps i korsryggen. Fikk smertevandring ned i høyre fot, og klarte ikke løfte den. Men kjente aldri på dette med følelse av forkortet for 😅 har de andre smertene av og på enda, men ikke like intenst som første og andre gang. Kommer spesielt etter perioder med mye tunge løft og lignende
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #5 Skrevet 3. august 2019 Takk for svar dere! Godt å høre du er mye bedre f11. Her er det null smerter, det er i verste fall et mildt ubehag så det er helt sikkert bare et veldig lite prolaps om jeg skulle ha det. Ingen symptomer fra ryggen men har numme tær og litt nummenhet i underlivet(ingen problem med tissing ol) samt denne følelsen av lengdeforskjell i beina🤔 Anonymkode: 82b6c...3f1
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #6 Skrevet 3. august 2019 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar dere! Godt å høre du er mye bedre f11. Her er det null smerter, det er i verste fall et mildt ubehag så det er helt sikkert bare et veldig lite prolaps om jeg skulle ha det. Ingen symptomer fra ryggen men har numme tær og litt nummenhet i underlivet(ingen problem med tissing ol) samt denne følelsen av lengdeforskjell i beina🤔 Anonymkode: 82b6c...3f1 Har du problemer med vannlating og nummenhet i underlivet skal du oppsøke legevakt nå! Selv uten smerter. Det kan være indikasjon for operasjon. IKKE vent. Du bør få ny MR og tilses av nevrolog og nevrokirurgi. Hvor lenge har du hatt disse plagene? Er det sånn at du ikke greier å tisse eller det kommer uten at du har kontroll? Hva med avføring? Lege! Idag! Anonymkode: 83bdd...8bb
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #7 Skrevet 3. august 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Har du problemer med vannlating og nummenhet i underlivet skal du oppsøke legevakt nå! Selv uten smerter. Det kan være indikasjon for operasjon. IKKE vent. Du bør få ny MR og tilses av nevrolog og nevrokirurgi. Hvor lenge har du hatt disse plagene? Er det sånn at du ikke greier å tisse eller det kommer uten at du har kontroll? Hva med avføring? Lege! Idag! Anonymkode: 83bdd...8bb Sorry! Leste ikke innlegget godt nok🙈 leste at du var nummen i skrittet og hadde vannlatingsproblemet🙄 Anonymkode: 83bdd...8bb
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #8 Skrevet 3. august 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sorry! Leste ikke innlegget godt nok🙈 leste at du var nummen i skrittet og hadde vannlatingsproblemet🙄 Anonymkode: 83bdd...8bb Haha, går fint 😄 Vet jo at man skal være obs på forandringer der nede i tilfelle det utvikler seg mer. Nummenheten i underlivet i vart i ca 2-3 måneder men den er ikke like "kraftig" som den i tærne. Får vel bestille meg en legetime, det er jo irriterende om ikke annet 😅 Anonymkode: 82b6c...3f1
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #9 Skrevet 3. august 2019 Hadde veldige smerter i beina, men mer intenst i venstre, det beinet som var mest vondt kan beskrives som kortere på en måte ja. Smerten gjorde den mer nummen og jeg hadde mindre kontroll på det enn det andre. Anonymkode: 8658a...f64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå