Anonym bruker Skrevet 2. august 2019 #26 Skrevet 2. august 2019 Hvor mye har du egentlig drukket? Eller er det noe annet du er rusa på? Anonymkode: 118a4...ffa
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #27 Skrevet 3. august 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvor mye har du egentlig drukket? Eller er det noe annet du er rusa på? Anonymkode: 118a4...ffa Bare Cola 😀 Anonymkode: bc720...888
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #28 Skrevet 3. august 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke sett han igjen siden det ble slutt for 2 år siden, enda vi ikke bor så langt fra hverandre.. Anonymkode: bcb7a...aa2 Kan jo bare være tilfeldig da. Anonymkode: bc720...888
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #29 Skrevet 3. august 2019 Så på Vikings en dag her. Alle vikingene fulgte livet slik seeren/ spådommen sa. Mens det var en som sa at han fulgte sin egen skjebne. Bestemte sin egen skjebne. Interessant. Lytt til deg selv. Hvis spåeren sier at du skal skilde deg, så må du ikke det. Følg din egen vei. Du og kun du som kan bestemme over ditt liv. Anonymkode: 709de...57b
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #30 Skrevet 3. august 2019 Selv den flinkeste spådamen kan ta feil. Dessuten har jeg vansker med å tro på de som har dette som jobb. Hvordan vet vi at det ikke er svindel? Anonymkode: 73a81...d32
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #31 Skrevet 3. august 2019 En bekjent jobbet med dette og var spåkone på telefon. Var hun synsk? Absolutt ikke! Sluttet etter kort tid pga samvittigheten Anonymkode: 9d5cd...8fe
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #32 Skrevet 3. august 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva vet du om det, egentlig? Vil du påstå at Snåsamannen og Lilly Bendris også bare er tøv og ikke noe å tro på? Anonymkode: c5bc8...7bd JA SELVFØLGELIG!!! De driver begge bare med svindel og lureri. Anonymkode: f7faf...fd3
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #33 Skrevet 3. august 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: En bekjent jobbet med dette og var spåkone på telefon. Var hun synsk? Absolutt ikke! Sluttet etter kort tid pga samvittigheten Anonymkode: 9d5cd...8fe Hun jobbet nok ikke ved magic.no Anonymkode: 1cccb...1ad
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #34 Skrevet 3. august 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Hun var bestemt og negativ og det hun sa var negativt og jeg fikk mer problemer og tenkte mer på det etterpå. Er jo så redd det hun sa var sant. Noen andre som har ringt sånne tjenester før? Det var magic.no Anonymkode: bc720...888 Ikke bli spådd og har du først blitt det, ikke tro på det! Jeg spurte en som spådde her for moro skyld om jeg kom til å få flere barn. Hun så ikke flere barn for meg. Jeg ble gravid og mistet igjen og igjen og fryktet at hun hadde rett. Nå har jeg fått en skjønn liten baby. Ikke tro på noen som spår! Anonymkode: ed096...484
sug lut Skrevet 3. august 2019 #35 Skrevet 3. august 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva vet du om det, egentlig? Vil du påstå at Snåsamannen og Lilly Bendris også bare er tøv og ikke noe å tro på? Anonymkode: c5bc8...7bd Selvsagt. Verden er full av lettlurte idioter som betaler penger de ikke har for "spådommer" som ikke er verd noe som helst. Se inne på spåsidene her, et usedvanlig komplett sett av tullinger.
Valkyriemamma Skrevet 3. august 2019 #36 Skrevet 3. august 2019 https://tv.nrk.no/serie/folkeopplysningen/2016/KMTE50009715/avspiller Skjekk denne!!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #37 Skrevet 3. august 2019 Jeg har sett mye jeg ikke kan forklare, og kan også vite mye jeg ikke kan forklare. Men jeg tar aldri penger for det, og har heller aldri gjort det. Jeg pleier heller ikke å «lese» andre, eller hva man kaller det. Jeg vet at jeg ikke innbiller meg noe som helst. Andre må gjerne tro hva de vil. Og at det finnes mange som lurer folk, er jeg ikke i tvil om. Men, det stikker likevel litt når jeg hører andre bastant si at de som sier de «ser» er svindlere/løgnere/osv. Har aldri svindlet noen, ville aldri vært så grisk å si at jeg skulle hjelpe noen, men kun hvis de gav meg 500 kroner først. Anonymkode: 1cccb...1ad
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #38 Skrevet 3. august 2019 Å spå - spår - har spådd? Hehe, det så rart ut, men riktig? Spådde meg...? Anonymkode: 133d1...c0f
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #39 Skrevet 3. august 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hun jobbet nok ikke ved magic.no Anonymkode: 1cccb...1ad ?? Anonymkode: bc720...888
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #40 Skrevet 3. august 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: ?? Anonymkode: bc720...888 Tror ikke akkurat de er mer seriøse en andre spåtjenester. Anonymkode: bc720...888
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #41 Skrevet 3. august 2019 Jeg kunne sikkert ringt og funnet på en drøy historie som ikke er sann, stilt spørsmål rundt dette og hun hadde sikkert gått på, men jeg tør ikke. Anonymkode: bc720...888
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #42 Skrevet 3. august 2019 Jeg tenker at du må bare vente og se. hun jeg snakket med var veldig flink og alt stemte,men hun var ikke negativ Anonymkode: cc73e...b59
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #43 Skrevet 3. august 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker at du må bare vente og se. hun jeg snakket med var veldig flink og alt stemte,men hun var ikke negativ Anonymkode: cc73e...b59 Sant det. Noen er jo sikkert heldige med spådommene sine, noen må de jo treffe riktig på, men sikkert mange de bommer på også. Anonymkode: bc720...888
Anonym bruker Skrevet 4. august 2019 #44 Skrevet 4. august 2019 16 hours ago, Anonym bruker said: Sant det. Noen er jo sikkert heldige med spådommene sine, noen må de jo treffe riktig på, men sikkert mange de bommer på også. Anonymkode: bc720...888 ja det er nok helt sant Anonymkode: cc73e...b59
Anonym bruker Skrevet 4. august 2019 #45 Skrevet 4. august 2019 På 2.8.2019 den 23.09, Anonym bruker skrev: Hun var bestemt og negativ og det hun sa var negativt og jeg fikk mer problemer og tenkte mer på det etterpå. Er jo så redd det hun sa var sant. Noen andre som har ringt sånne tjenester før? Det var magic.no Anonymkode: bc720...888 Altså spådommer kan stemme, men alle valg vi tar kan være med på å endre fremtiden likevel. Så selv om en kanskje spår at du kommer til å være alene med 1 eller 2 katter de neste to årene så er det ingenting som stopper deg i å dolle deg opp, dra ut på byen og finne deg en mann. Setter du all din lit til en negativ spådom og velger å sitte hjemme 24/7 uten å være sosial så er det såklart at du blir å være alene, for sjansen for at det renner inn fremmede mannfolk hos deg når du aldri er ute selv er jo liten. Poenget er, at en spådom kan endres etter valg du tar. En spådom er bare en pekepinn. Anonymkode: f2833...db3
Anonym bruker Skrevet 5. august 2019 #46 Skrevet 5. august 2019 Testet henne ut igjen, kunne ikke dy meg. Bare svada som ikke stemmer med min virkelighet i det hele tatt. Ikkenoe stemte bortsett fra at jeg var trist og deppa, men det stemmer jo ikke nå lenger. Hun prøvde også å hale ut tiden. 😀 Anonymkode: bc720...888
frk Nilsen Skrevet 5. august 2019 #47 Skrevet 5. august 2019 Bare tull og fanteri som koster deg penger og bekymringer. Spar pengene i stede, og bruk dem til noe hyggelig, eller kjøp deg noe fint.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2019 #48 Skrevet 5. august 2019 2 minutter siden, frk Nilsen skrev: Bare tull og fanteri som koster deg penger og bekymringer. Spar pengene i stede, og bruk dem til noe hyggelig, eller kjøp deg noe fint. Takk. Kommer ikke til å ringe henne mer. Skjønner vel egentlig nå at hun bare snakket tull, etter å ha testet henne ut en gang til. Men nå er det stopp. Anonymkode: bc720...888
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #49 Skrevet 6. august 2019 Er det selvoppfyllende profeti om man blir fortalt av den som spår at hun ser sorg på deg, også blir du lei deg foreksempel dagen etter? Anonymkode: bc720...888
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå