Anonym bruker Skrevet 2. august 2019 #1 Skrevet 2. august 2019 Jeg har funnet flere kilo kantareller. Hva liker dere best å bruke dem til? Anonymkode: b0d5a...b36
Anonym bruker Skrevet 2. august 2019 #2 Skrevet 2. august 2019 Stek sammen med litt hvitløk og sherry, og ha i en rødvinsrisotto Anonymkode: 1c2b2...a94
*Kleopatra Skrevet 2. august 2019 #3 Skrevet 2. august 2019 Hakk opp noen sjalottløk og stek sammen med kantarell i smør, ha på salt og pepper og spis det på brødskiva😊
Anonym bruker Skrevet 2. august 2019 #5 Skrevet 2. august 2019 Tagliatelle med stekt kantarell og parmesan. Anonymkode: 5ffe6...fab
prekæs Skrevet 2. august 2019 #6 Skrevet 2. august 2019 Stekte kantareller med melk/fløte salt og pepper. Rett på grovbrød. Resten ville jeg kun hatt i pannen uten smør, dampet vekk vannet og lagt i porsjonsposer. Når du ikke bruker fett før frysing, holder kantarellene lenger. Flott å ta fram og bruke ved middager utover vinteren. Da kan de brukes som ferske
Anonym bruker Skrevet 2. august 2019 #7 Skrevet 2. august 2019 Jeg har forvellet det meste og lagt i fryseren. Vi har hatt både stekt ris med kantareller og bacon og pasta med kylling og kantareller til middag. Ristet grovbrød med kantareller har jeg hatt 2 ganger til kvelds. Jeg gleder meg allerede ril å kunne ta frem posene med sopp til fest og søndagsmiddager. Anonymkode: b0d5a...b36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå