Anonym bruker Skrevet 2. august 2019 #1 Skrevet 2. august 2019 Plutselig har utdrivningsrefleksen stoppet helt, fikk nesesprayen syntocinon som heller ikke fungerer. Trodde ikke det var mulig og bare stoppe sånn? Har lest om det og prøver å ta det med ro å slappe av. Noen som vet? Anonymkode: f192d...f43
Anonym bruker Skrevet 2. august 2019 #2 Skrevet 2. august 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Plutselig har utdrivningsrefleksen stoppet helt, fikk nesesprayen syntocinon som heller ikke fungerer. Trodde ikke det var mulig og bare stoppe sånn? Har lest om det og prøver å ta det med ro å slappe av. Noen som vet? Anonymkode: f192d...f43 Prøvd å amme liggende på siden? Jeg slappet best av da. Anonymkode: fdf6f...c21
Anonym bruker Skrevet 2. august 2019 #3 Skrevet 2. august 2019 Den stoppet plutselig opp idag, nå skal det sies at jeg har pumpet meg et døgn og at dette oppsto etter det. Jeg har ikke prøvd å amme liggende idag så kanskje jeg skal prøve det. Anonymkode: f192d...f43
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #4 Skrevet 3. august 2019 Du får jo bedre utdrivningsrefleks av at barnet dier, enn at du pumper, kan kanskje være en "bivirkning" av pumpingen? Gikk det bedre? Anonymkode: d88cb...bc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå