Anonym bruker Skrevet 2. august 2019 #1 Skrevet 2. august 2019 Er det lettere å hoppe i når de skal ut i friminutt eller på SFO? Anonymkode: 5791b...de6
Anonym bruker Skrevet 2. august 2019 #2 Skrevet 2. august 2019 Nei, han syntes det ble barnslig ..,,, Anonymkode: 5a69e...bfb
Anonym bruker Skrevet 2. august 2019 #3 Skrevet 2. august 2019 Høstdress? Mener du parkdress da? Det har ingen av ungene her hatt etter barnehagen. De har hatt en allværsbukse liggende i sekken bare. Men hel vinterdress i snøen har de hatt også i 2.klasse. Anonymkode: fe0f0...dbe
Anonym bruker Skrevet 2. august 2019 #4 Skrevet 2. august 2019 Jeg trodde de ønsket todelt både til høst og vinter men hun som skal opp i 2. klasse nå ønsker hel dress både og. Det er nok fordi hun er veldig slank og uten hofter så alle allværs bukser uten seler sklir ned og det blir vanskelig å løpe og bevege seg. Hun som skal opp i 3. klasse vil ha todelt høstdess men hel vinterdress da den er kjappere å kle på og ikke får hun snø inn mot ryggen om vinteren. Anonymkode: 409ca...d25
Anonym bruker Skrevet 2. august 2019 #5 Skrevet 2. august 2019 Ett av 76 barn hadde det. Anonymkode: 87fc6...4f0
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #6 Skrevet 3. august 2019 sønnen min har brukt todelt siden siste året i bhg, tror ikke jeg får heldress på han nå Anonymkode: 34139...2a3
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #7 Skrevet 3. august 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: sønnen min har brukt todelt siden siste året i bhg, tror ikke jeg får heldress på han nå Anonymkode: 34139...2a3 Ahh.. en forelder som lar ungen bestemme alt, ja! Anonymkode: 5f032...bb1
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #8 Skrevet 3. august 2019 23 timer siden, Anonym bruker skrev: Er det lettere å hoppe i når de skal ut i friminutt eller på SFO? Anonymkode: 5791b...de6 Ja, det er lettere. Anonymkode: 5f032...bb1
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #9 Skrevet 3. august 2019 23 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, han syntes det ble barnslig ..,,, Anonymkode: 5a69e...bfb 😂 Nykker allerede som sjuåring? Lover godt assa! Kanskje på tide å prøve seg med litt oppdragelse. Anonymkode: 5f032...bb1
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #10 Skrevet 3. august 2019 23 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg trodde de ønsket todelt både til høst og vinter men hun som skal opp i 2. klasse nå ønsker hel dress både og. Det er nok fordi hun er veldig slank og uten hofter så alle allværs bukser uten seler sklir ned og det blir vanskelig å løpe og bevege seg. Hun som skal opp i 3. klasse vil ha todelt høstdess men hel vinterdress da den er kjappere å kle på og ikke får hun snø inn mot ryggen om vinteren. Anonymkode: 409ca...d25 Hvorfor overlevere ansvaret med å velge klær til ungene? Hvorfor bevisstgjøre dem utseendet sitt allerede i barndommen? Ikke spør ungene, kjøp det DU som VOKSEN mener er best. Barn skal ikke være opptatt av klær og hva andre synes. De skal leke. Anonymkode: 5f032...bb1
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #11 Skrevet 3. august 2019 Mine 3 har hatt 2-delt. Anonymkode: 3333a...08c
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #12 Skrevet 3. august 2019 Når det kommer til klær synes jeg faktisk at barn har rett til å være med å bestemme hva de skal ha på seg, til en hvis grad selvfølgelig, men så lenge det er gode, varme og funksjonelle klær så synes jeg barna kan få være med å bestemme. Det betyr jo ikke at barna bestemmer alt, å de er sjefen i huset fordi foreldrene tar hensyn til deres ønsker å lar de være med å bestemme. Anonymkode: 074e7...01c
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #13 Skrevet 3. august 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når det kommer til klær synes jeg faktisk at barn har rett til å være med å bestemme hva de skal ha på seg, til en hvis grad selvfølgelig, men så lenge det er gode, varme og funksjonelle klær så synes jeg barna kan få være med å bestemme. Det betyr jo ikke at barna bestemmer alt, å de er sjefen i huset fordi foreldrene tar hensyn til deres ønsker å lar de være med å bestemme. Anonymkode: 074e7...01c Jo, det er nettopp dét det betyr, og samtidig gjør man barna OPPTATTE av utseendet; materialistiske og overfladiske. Anonymkode: 5f032...bb1
Lille krøll Skrevet 3. august 2019 #14 Skrevet 3. august 2019 Min kommer få dress. Er så treig på å kle på seg.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #15 Skrevet 3. august 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor overlevere ansvaret med å velge klær til ungene? Hvorfor bevisstgjøre dem utseendet sitt allerede i barndommen? Ikke spør ungene, kjøp det DU som VOKSEN mener er best. Barn skal ikke være opptatt av klær og hva andre synes. De skal leke. Anonymkode: 5f032...bb1 Når barnet uttrykker at hun synes det er best med hel dress når jeg spør hva hun ønsker seg når jeg skal ut å handle så synes jeg det er greit å la henne bestemme det. Hvorfor ikke la de være komfortable i utelek? Rart innspill! 🙄 Anonymkode: 409ca...d25
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #16 Skrevet 3. august 2019 Min 1.klassing har hatt og skal ha todelt utetøy. Delvis fordi han selv ønsker det og delvis fordi han allerede må ha str. 140 (mer begrenset utvalg). Anonymkode: 2bbed...269
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #17 Skrevet 3. august 2019 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min 1.klassing har hatt og skal ha todelt utetøy. Delvis fordi han selv ønsker det og delvis fordi han allerede må ha str. 140 (mer begrenset utvalg). Anonymkode: 2bbed...269 Det skjønner jeg, min snart 2. klassing er 118 cm høy. 😆 Anonymkode: 409ca...d25
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #18 Skrevet 3. august 2019 Hva ønsker barnet? Mitt barn ønsker heldress (begynner i tredje), men litt vanskelig å få tak i i str. 146... Hun hadde todelt i første siden jeg ikke fikk tak i i str. 134, heldress i andre siden jeg fikk tak i i str. 140. Hva vi her mener et uinteressant, spør barnet hva barnet ønsker Anonymkode: 5e195...07b
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #19 Skrevet 3. august 2019 Min Begynner i 2. nå og vi har akkurat kjøpt regnheldress, hvis det er et ord. Kommer også til å bruke høstdress og vinterdress et par år til. Todelt er helt umulig på mitt korte barn. Her blir det nok hele dresser frem til 4-5 klasse. Anonymkode: f0b1e...236
Anonym bruker Skrevet 4. august 2019 #20 Skrevet 4. august 2019 Han har ikke tid til å dille med jakke og bukse før han skal ut, så her blir det nok heldress i andre klasse også. Han bryr seg null om hva han har på seg bare det er behagelig. Får nyte det mens det varer, for jeg er en av dem som lar barna bestemme mye over seg selv. Anonymkode: 35d24...a86
Anonym bruker Skrevet 4. august 2019 #21 Skrevet 4. august 2019 Hadde todelt høst/vårdress. Men brukte vinter heldress. Men fra 3. klasse ble det og todelt vinter dress. Anonymkode: 8a886...76b
Anonym bruker Skrevet 4. august 2019 #22 Skrevet 4. august 2019 Mine har hatt todelt siden de begynte på skolen. Mest praktisk. Hvis det er vind eller regn, kan de ta på buksen, hvis det er ok vær, kan de ha bare jakken. Dessuten har de vært for lange til heldress fra de begynte på skolen også. Anonymkode: 8a172...850
Anonym bruker Skrevet 4. august 2019 #23 Skrevet 4. august 2019 17 hours ago, Anonym bruker said: Ahh.. en forelder som lar ungen bestemme alt, ja! Anonymkode: 5f032...bb1 oi du virker bitter ja Anonymkode: 34139...2a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå