Gå til innhold

Venninna mi er sur på meg fordi

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har sagt jeg ikke liker en blogger hun liker. Altså sur som om det er søsteren hennes jeg har snakka stygt om. 

Er ikke det å overreagere da?

Anonymkode: 0f8c2...b14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Normalt at venninner i tenårene har slike krangler. Det går over 

Anonymkode: eda54...65d

Skrevet

Hadde skvisa den venninna.

Anonymkode: 0964a...8bc

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Normalt at venninner i tenårene har slike krangler. Det går over 

Anonymkode: eda54...65d

Haha. Vi er begge over 35. Trodde ikke det var mulig. Hun hadde kjøpt noe denne bloggeren anbefaler, Anne har anbefalt denne. Jeg sier, hadde jeg skullet kjøpe noe hadde jeg ikke stolt på en blogger som er kjøpt og betalt. Så diskuterte vi vedkomne og jeg sa jeg ikke likte måten hun redigerte bilder for å fremstå perfekt (hun er avslørt i media med dette) videre sa jeg at jeg synes hun fronter en livsstil som er dobbeltmoralsk sett opp mot hennes politisk korrekte holdninger. Da ble hun sur. 😳

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha. Vi er begge over 35. Trodde ikke det var mulig. Hun hadde kjøpt noe denne bloggeren anbefaler, Anne har anbefalt denne. Jeg sier, hadde jeg skullet kjøpe noe hadde jeg ikke stolt på en blogger som er kjøpt og betalt. Så diskuterte vi vedkomne og jeg sa jeg ikke likte måten hun redigerte bilder for å fremstå perfekt (hun er avslørt i media med dette) videre sa jeg at jeg synes hun fronter en livsstil som er dobbeltmoralsk sett opp mot hennes politisk korrekte holdninger. Da ble hun sur. 😳

Fotballfruen? 🤣

Anonymkode: 7c250...686

Skrevet

Haha, så pinlig for venninnen din. Det blir for dumt! Såpass får hun tåle

Anonymkode: 226fa...c3a

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Fotballfruen? 🤣

Anonymkode: 7c250...686

Tenkte det samme🙈

Skrevet

Jeg mener det du sa var saklig. Men jeg antar at din venninne tok det som en indirekte kritikk av seg selv - hun liker bloggeren, hun kopierer bloggeren, hun synes sikkert det er flott... og så kommer du og disser hele opplegget med å være saklig ;)

Jeg vil anta at din venninne har dårlig selvbilde og/eller selvtillit siden hun føler seg truet eller truffet av at andre ikke liker det samme som det hun selv gjør.

Anonymkode: 2cb50...ebc

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

jeg har sagt jeg ikke liker en blogger hun liker. Altså sur som om det er søsteren hennes jeg har snakka stygt om. 

Er ikke det å overreagere da?

Er dere 15 år eller? 

Skrevet
37 minutter siden, Elizabeth89 skrev:

Er dere 15 år eller? 

Hva er det som tilsier at hi er 15 år? Er vel venninna som opprett umodent her.

Anonymkode: 8f4e2...ecd

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det som tilsier at hi er 15 år? Er vel venninna som opprett umodent her.

Anonymkode: 8f4e2...ecd

Nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...