Anonym bruker Skrevet 2. august 2019 #1 Skrevet 2. august 2019 jeg har sagt jeg ikke liker en blogger hun liker. Altså sur som om det er søsteren hennes jeg har snakka stygt om. Er ikke det å overreagere da? Anonymkode: 0f8c2...b14
Anonym bruker Skrevet 2. august 2019 #2 Skrevet 2. august 2019 Normalt at venninner i tenårene har slike krangler. Det går over Anonymkode: eda54...65d
Anonym bruker Skrevet 2. august 2019 #3 Skrevet 2. august 2019 Hadde skvisa den venninna. Anonymkode: 0964a...8bc
Anonym bruker Skrevet 2. august 2019 #4 Skrevet 2. august 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Normalt at venninner i tenårene har slike krangler. Det går over Anonymkode: eda54...65d Haha. Vi er begge over 35. Trodde ikke det var mulig. Hun hadde kjøpt noe denne bloggeren anbefaler, Anne har anbefalt denne. Jeg sier, hadde jeg skullet kjøpe noe hadde jeg ikke stolt på en blogger som er kjøpt og betalt. Så diskuterte vi vedkomne og jeg sa jeg ikke likte måten hun redigerte bilder for å fremstå perfekt (hun er avslørt i media med dette) videre sa jeg at jeg synes hun fronter en livsstil som er dobbeltmoralsk sett opp mot hennes politisk korrekte holdninger. Da ble hun sur. 😳 Anonymkode: 0f8c2...b14
Anonym bruker Skrevet 2. august 2019 #5 Skrevet 2. august 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Haha. Vi er begge over 35. Trodde ikke det var mulig. Hun hadde kjøpt noe denne bloggeren anbefaler, Anne har anbefalt denne. Jeg sier, hadde jeg skullet kjøpe noe hadde jeg ikke stolt på en blogger som er kjøpt og betalt. Så diskuterte vi vedkomne og jeg sa jeg ikke likte måten hun redigerte bilder for å fremstå perfekt (hun er avslørt i media med dette) videre sa jeg at jeg synes hun fronter en livsstil som er dobbeltmoralsk sett opp mot hennes politisk korrekte holdninger. Da ble hun sur. 😳 Anonymkode: 0f8c2...b14 Fotballfruen? 🤣 Anonymkode: 7c250...686
Anonym bruker Skrevet 2. august 2019 #6 Skrevet 2. august 2019 Haha, så pinlig for venninnen din. Det blir for dumt! Såpass får hun tåle Anonymkode: 226fa...c3a
KellyTaylor Skrevet 2. august 2019 #7 Skrevet 2. august 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Fotballfruen? 🤣 Anonymkode: 7c250...686 Tenkte det samme🙈
Anonym bruker Skrevet 2. august 2019 #8 Skrevet 2. august 2019 Jeg mener det du sa var saklig. Men jeg antar at din venninne tok det som en indirekte kritikk av seg selv - hun liker bloggeren, hun kopierer bloggeren, hun synes sikkert det er flott... og så kommer du og disser hele opplegget med å være saklig Jeg vil anta at din venninne har dårlig selvbilde og/eller selvtillit siden hun føler seg truet eller truffet av at andre ikke liker det samme som det hun selv gjør. Anonymkode: 2cb50...ebc
Elizabeth Skrevet 2. august 2019 #9 Skrevet 2. august 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: jeg har sagt jeg ikke liker en blogger hun liker. Altså sur som om det er søsteren hennes jeg har snakka stygt om. Er ikke det å overreagere da? Anonymkode: 0f8c2...b14 Er dere 15 år eller?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2019 #10 Skrevet 2. august 2019 37 minutter siden, Elizabeth89 skrev: Er dere 15 år eller? Hva er det som tilsier at hi er 15 år? Er vel venninna som opprett umodent her. Anonymkode: 8f4e2...ecd
Elizabeth Skrevet 2. august 2019 #12 Skrevet 2. august 2019 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er det som tilsier at hi er 15 år? Er vel venninna som opprett umodent her. Anonymkode: 8f4e2...ecd Nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå