Gå til innhold

Barn som vifter med armene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at små barn kan gjøre det, men er det vanlig at større barn (2 år +) vifter med armene når de er begeistret?

Anonymkode: dbbb2...87f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet at små barn kan gjøre det, men er det vanlig at større barn (2 år +) vifter med armene når de er begeistret?

Jeg vifter på armene når jeg er begeistret.

Skrevet
Akkurat nå, tante grusom master of law skrev:

Jeg vifter på armene når jeg er begeistret.

Skulle akkurat svare det samme.😄

Skrevet
38 minutter siden, sug lut skrev:

Skulle akkurat svare det samme.😄

Jeg kan til og med finne på å hoppe opp og ned mens jeg vifter med armene og hviner!

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha, gjør ikke alle det? 

For en snodig ting å henge seg opp i. Hadde du tenkt å starte med avvenning av armevifting?

Skrevet

Dette er vel noe man slutter med før bleiene er av. Umoden oppførsel. 

Anonymkode: 602a0...7ca

Skrevet
18 minutter siden, amandine skrev:

Jeg kan til og med finne på å hoppe opp og ned mens jeg vifter med armene og hviner!

Haha jeg og! 

Skrevet

Herregud, slutt å se etter autisme overalt.

Det er summen av særegenheter som er viktig. Siden autisme (og alle andre tilstander) forekommer i et spekter så går vi ALLE noen trekk som er autistiske 

Anonymkode: e4d41...fc6

Skrevet

Jeg kjenner et barn over den alderen som viftet mye med armene når hun skulle fortelle noe, var ivrig, ventet på tur osv. PPT observerte henne i bhg pga det kunne være symptom på problemer, men det var ikke noe galt og viftingen var bare et uttrykk for mye energi og følelser. 

Anonymkode: eba59...db2

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjenner et barn over den alderen som viftet mye med armene når hun skulle fortelle noe, var ivrig, ventet på tur osv. PPT observerte henne i bhg pga det kunne være symptom på problemer, men det var ikke noe galt og viftingen var bare et uttrykk for mye energi og følelser. 

Anonymkode: eba59...db2

Åh gi meg styrke

Anonymkode: 118fa...e91

Skrevet
5 timer siden, amandine skrev:

Nemlig. Og klapping i  hendene er heller ikke ukjent, samt små sanger med dansetrinn til - sistnevnte mest når jeg vinner i kortspill.

Skrevet
3 minutter siden, sug lut skrev:

Nemlig. Og klapping i  hendene er heller ikke ukjent, samt små sanger med dansetrinn til - sistnevnte mest når jeg vinner i kortspill.

Jeg vinner aldri i kortspill, så det har jeg ikke prøvd.

Skrevet
9 minutter siden, amandine skrev:

Jeg vinner aldri i kortspill, så det har jeg ikke prøvd.

Én gang sammenlagt i løpet av hele sommeren, samt noen enkeltkuler. Da må det feires!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...