Anonym bruker Skrevet 2. august 2019 #1 Skrevet 2. august 2019 Vet at små barn kan gjøre det, men er det vanlig at større barn (2 år +) vifter med armene når de er begeistret? Anonymkode: dbbb2...87f
tante grusom master of law Skrevet 2. august 2019 #2 Skrevet 2. august 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vet at små barn kan gjøre det, men er det vanlig at større barn (2 år +) vifter med armene når de er begeistret? Anonymkode: dbbb2...87f Jeg vifter på armene når jeg er begeistret.
sug lut Skrevet 2. august 2019 #3 Skrevet 2. august 2019 Akkurat nå, tante grusom master of law skrev: Jeg vifter på armene når jeg er begeistret. Skulle akkurat svare det samme.😄
amandine Skrevet 2. august 2019 #4 Skrevet 2. august 2019 38 minutter siden, sug lut skrev: Skulle akkurat svare det samme.😄 Jeg kan til og med finne på å hoppe opp og ned mens jeg vifter med armene og hviner!
Jordbærblomst Skrevet 2. august 2019 #5 Skrevet 2. august 2019 48 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vet at små barn kan gjøre det, men er det vanlig at større barn (2 år +) vifter med armene når de er begeistret? Anonymkode: dbbb2...87f Haha, gjør ikke alle det? For en snodig ting å henge seg opp i. Hadde du tenkt å starte med avvenning av armevifting?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2019 #6 Skrevet 2. august 2019 Dette er vel noe man slutter med før bleiene er av. Umoden oppførsel. Anonymkode: 602a0...7ca
tante grusom master of law Skrevet 2. august 2019 #7 Skrevet 2. august 2019 18 minutter siden, amandine skrev: Jeg kan til og med finne på å hoppe opp og ned mens jeg vifter med armene og hviner! Haha jeg og!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2019 #8 Skrevet 2. august 2019 Herregud, slutt å se etter autisme overalt. Det er summen av særegenheter som er viktig. Siden autisme (og alle andre tilstander) forekommer i et spekter så går vi ALLE noen trekk som er autistiske Anonymkode: e4d41...fc6
Anonym bruker Skrevet 2. august 2019 #9 Skrevet 2. august 2019 Jeg kjenner et barn over den alderen som viftet mye med armene når hun skulle fortelle noe, var ivrig, ventet på tur osv. PPT observerte henne i bhg pga det kunne være symptom på problemer, men det var ikke noe galt og viftingen var bare et uttrykk for mye energi og følelser. Anonymkode: eba59...db2
Anonym bruker Skrevet 2. august 2019 #10 Skrevet 2. august 2019 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kjenner et barn over den alderen som viftet mye med armene når hun skulle fortelle noe, var ivrig, ventet på tur osv. PPT observerte henne i bhg pga det kunne være symptom på problemer, men det var ikke noe galt og viftingen var bare et uttrykk for mye energi og følelser. Anonymkode: eba59...db2 Åh gi meg styrke Anonymkode: 118fa...e91
sug lut Skrevet 2. august 2019 #11 Skrevet 2. august 2019 5 timer siden, amandine skrev: Jeg kan til og med finne på å hoppe opp og ned mens jeg vifter med armene og hviner! Nemlig. Og klapping i hendene er heller ikke ukjent, samt små sanger med dansetrinn til - sistnevnte mest når jeg vinner i kortspill.
amandine Skrevet 2. august 2019 #12 Skrevet 2. august 2019 3 minutter siden, sug lut skrev: Nemlig. Og klapping i hendene er heller ikke ukjent, samt små sanger med dansetrinn til - sistnevnte mest når jeg vinner i kortspill. Jeg vinner aldri i kortspill, så det har jeg ikke prøvd.
sug lut Skrevet 2. august 2019 #13 Skrevet 2. august 2019 9 minutter siden, amandine skrev: Jeg vinner aldri i kortspill, så det har jeg ikke prøvd. Én gang sammenlagt i løpet av hele sommeren, samt noen enkeltkuler. Da må det feires!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå