Anonym bruker Skrevet 1. august 2019 #26 Skrevet 1. august 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det høres sprøtt ut, og ikke spør meg hvordan det virker, for det kan jeg ikke forklare.. Men, jeg fikk dette kjerringrådet for mange år siden og jeg trodde helt ærlig at det bare var tull. Så prøvde jeg det i ren desperasjon da barnet hadde hostet seg blå i to netter, og jeg ikke visste min arme råd. Og som ved ren magi: Barnet sov uten så mye som et hark! Og hver gang vi får en forkjølelse i hus, så gjør vi det samme hver gang, og det virker. Eneste unntaket har vært hvis det er skikkelig lungebetennelse. Har også gitt tipset videre til noen venninner, og det virker der også. Igjen, aner ikke hvordan 😂 Men: Skjær opp en løk, bare grovt. Legg den på en tallerken ved siden av sengen i samme høyde som ansiktet og la den ligge gjennom natten mens du sover. That’s it! Anonymkode: 1ca12...0f4 Ei over her nevnte også løk, men hun kuttet den ikke opp. Kanskje enda mer virksomt om man kutter den opp? Om jeg likevel begynner hoster i natt så skal jeg jammen stå opp og skjære opp en løk! Anonymkode: c6bf8...7d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå