Anonym bruker Skrevet 1. august 2019 #1 Skrevet 1. august 2019 For å gjøre den ekstra god? Anonymkode: e6f39...e9b
Anonym bruker Skrevet 1. august 2019 #2 Skrevet 1. august 2019 Pasta Rød løk Mais Agurk Paprika Purre Dressing av 1 pose majones, 1 beger rømme og et par fedd hvitløk, salt, pepper og gjerne noe annet krydder du er glad i, jeg kverner over en grillmix. Bland alt til dressingen sammen og la stå mens du koker pastaen og skyller i kaldt vann og kutter alle grønnsakene i småbiter (det er forresten veldig godt med noen sukkererter i også, ta det du liker). Bland sammen salaten og dressingen og sett kaldt. Minst like god dagen etter og super som tilbehør til grillmat. Skal du bare spise salaten har du i f.eks en boks bogskinke i terninger. Anonymkode: de072...f8e
Anonym bruker Skrevet 1. august 2019 #3 Skrevet 1. august 2019 Grillet kylling «strimlet» opp med gafler. Pasta ruccola rødløk cherrytomater soltørket tomat finstrimlede sukkererter ristede pinjekjerner eller litt grovhakket cashew Rømmebasert eller oljebasert dressing med hvitløk og masse ferske urter. Focaccia med en god aioli. Ellers pleier jeg å lage et stort fat med salatingredienser i separate hauger, så folk kan ta hva de vil. Her har jeg gjerne noen typer grønn salat, agurk, mais, granateple, reddik, kikerter, paprika, syltede chili, sylteagurk+++ Menyen styres litt av hva som vokser i kjøkkenhagen og hva dom er tilgjengelig i kjøleskapet. Trenger langt ifra alt dette for en god pastasalat, jeg ramset bare opp de eksemplene jeg kom på. Anonymkode: 04e45...9de
tante grusom master of law Skrevet 1. august 2019 #4 Skrevet 1. august 2019 Jeg har laget denne noen ganger i sommer, og den har slått skikkelig an blant store og små. Knallgod! https://www.godt.no/oppskrift/8590/pastasalat-med-brokkoli-bacon-og-roedloek
Optatium Skrevet 1. august 2019 #5 Skrevet 1. august 2019 Jeg elsker alt som knaser; reddiker, gulrøtter, sukkererter, pinjekjerner, granateple. Særlig sammen med fetaost, avokado og mango.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2019 #6 Skrevet 1. august 2019 Her har vi en enkel en. Grillet kyllingkjøttbiter Ananas Stangselleribiter Fullkornspastaskruer Brune salatbønner Rødløk Fetaost Evt oliven Bruker ferdig kjøpt fransk dressing fra idun til🙈 Anonymkode: ae97f...cdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå