Anonym bruker Skrevet 31. juli 2019 #1 Skrevet 31. juli 2019 Har ei jente på 9 som ofte får meldinger fra venner ganske sent. I halv 10-10 tiden . Ingenting spesielt, de bare lurer på kva hun holder på med. Nå når vi er heime fra ferie og ikke skal noe spesielt går dattera mi opp på badet og på rommet i 9 tida (ho leser på senga) Telefonen ligger nede på natta og ho får ikke med seg disse meldingene før morgonen etter. Er redd ho skal bli erta og at de tror at ho har lagt seg osv. Er ikke det sent for så små å være på nett, selv om det er sommer. Anonymkode: 6d973...142
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2019 #2 Skrevet 31. juli 2019 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har ei jente på 9 som ofte får meldinger fra venner ganske sent. I halv 10-10 tiden . Ingenting spesielt, de bare lurer på kva hun holder på med. Nå når vi er heime fra ferie og ikke skal noe spesielt går dattera mi opp på badet og på rommet i 9 tida (ho leser på senga) Telefonen ligger nede på natta og ho får ikke med seg disse meldingene før morgonen etter. Er redd ho skal bli erta og at de tror at ho har lagt seg osv. Er ikke det sent for så små å være på nett, selv om det er sommer. Anonymkode: 6d973...142 Blir ikke erta for slikt, vel? Telefonen ligger også i et annet rom her. Spiller det noen rolle om de vet at hun har lagt seg? Anonymkode: fab6d...9be
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2019 #3 Skrevet 31. juli 2019 Om din datter syns det er deilig å ikke ha mobilen klistra i hånden, tenker jeg hun fint klarer å si til sine venner at hun legger den fra seg og ikke alltid ser på den. Mine unger kan legge den fra seg, ikke ta den med når de skal på noe osv for de syns det er deilig å ikke ha den som vibrerer i nærheten hele tia. Det vet vennene deres, så er det noe viktig sender de gjerne mld til søstra og evt meg. Tanken har aldri slått meg at de skulle blitt mobbet for noe slikt. Hun ene er veldig nøye på å gjøre som alle andre og ikke skille seg ut, så om noen hadde syns dette var rart så hadde hun ikke gjort det. Anonymkode: 54587...ebc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå