Gå til innhold

Samboer har hatt analsex med exen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kom inn på temaet i går, og da fortalte han at Jan hadde hatt analsex med exen sin. Jeg vet ikke helt hvorfor, men siden han fortalte det i går så har jeg nesten vært litt kvalm. Synes det er ekkelt og skulle ønske han aldri fortalte det. Mista litt lysta på sex med ham😕 Huff, hvordan kan jeg slutte å tenke på dette og avskys over det?

Anonymkode: ea0a4...0ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

So?!

Det betyr ikke at du må gjøre det med ham.

Anonymkode: 73a06...0a0

Skrevet

Skjerpings!! 🙄🙄🙄

Hvis du ikke tåler historier fra hans fortid får du si ifra. Og så får dere la være å snakke om sånne temaer. 

Du virker ekstremt hårsår. 

Anonymkode: 203a7...f38

Skrevet

Hadde ikke du sex før du møtte han?

Anonymkode: fc1c2...9e3

Skrevet

Fortid er fortid. Du har med deg baggasje før dere ble sammen, det samme har han. Ulempen var at han var dum å fortalte det. Tipper kvalmen roer seg om noen dager også kan du be han holde sexfortiden for seg selv 😜

Skrevet

Hihi! Har du sugd på tissen som har vært i bæsjekanalen til eksen😅 Den er litt kvalm. Enig i det! 

Anonymkode: 8baa8...902

Skrevet

Hvorfor har du slike samtaler hvis du ikke kan tåle det? 

Og hvorfor er dette et problem for deg? Han har da rett til å gjøre hva han ønsker med sin kropp, på samme måte som du har rett til å gjøre hva du vil med din. 

Anonymkode: 0b4b7...3a8

Skrevet

Min mor lærte meg tidlig at man ikke stiller spørsmål man ikke vil ha svar på. Du får si ifra til ham at dette ble litt ubehagelig for deg, og at du fra nå helst ikke vil høre historier om hans seksuelle fortid, selvom du skulle være så uheldig å halvveis spørre et spørsmål om det.

Det er ikke så mye du får gjort nå, annet enn å tenke at dette fortsatt er mannen du ble forelsket i, og elsker nå, og at noe så trivielt ikke burde få ødelegge for forholdet deres, og at du ikke kan gå rundt og avsky mannen du elsker pga noe han og eksen var sammen om å gjøre. (Regner med det ikke var tvang, liksom)

Anonymkode: 5eae1...ba9

Skrevet

Da jeg så overskriften trodde jeg han hadde hatt analsex med eksen sin mens dere har vært sammen. Det ville vært et problem og utroskap, etter min mening.

Men hva han og eksen gjorde sammen seksuelt før din tid, det ser jeg ikke problemet med.

Anonymkode: d1cce...b82

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hihi! Har du sugd på tissen som har vært i bæsjekanalen til eksen😅 Den er litt kvalm. Enig i det! 

Anonymkode: 8baa8...902

Jaa, fysj ææh😂😱🤮

Skrevet

Og som vanlig er DIB-damene 100% rasjonelle. Her er det ikke rom for dumme følelser som ubehag, idealet er å fungere på samme emosjonelle nivå som roboter. 

Ærlig talt. Selvfølgelig var det ubehagelig for hi å få vite dette. Vi mennesker er fornuft OG følelser. Jeg er sikker på at his rasjonelle del vet at dette er uten betydning for hennes relasjon til mannen og hans følelser for henne. Samtidig får hun sikkert noen bilder på netthinna som føles ubehagelige. Kanskje blir hun usikker, fordi han har gjort ting med eksen som hi selv ikke ønsker å gjøre?

Er sikker på samtlige i denne tråden ikke alltid er like rasjonelle, så dropp den arrogante tonen.

Anonymkode: fe796...b01

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor har du slike samtaler hvis du ikke kan tåle det? 

Og hvorfor er dette et problem for deg? Han har da rett til å gjøre hva han ønsker med sin kropp, på samme måte som du har rett til å gjøre hva du vil med din. 

Slike samtaler? Vi så noe på TV som viste dette og da sa jeg at det må jo være så vondt for dama og at jeg ikke kan skjønne at noen kvinner vil det. Da sa han at exen hans ville det ved flere anledninger, men at han ikke likte det og ikke klarte det fler enn 2 ganger. Det er ikke et «problem» for meg og jeg har ikke sagt at han ikke hadde rett til det, jeg synes bare det var ekkelt og ble kvalm av tanken. Hadde liksom ikke sett for meg han sånn.

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min mor lærte meg tidlig at man ikke stiller spørsmål man ikke vil ha svar på. Du får si ifra til ham at dette ble litt ubehagelig for deg, og at du fra nå helst ikke vil høre historier om hans seksuelle fortid, selvom du skulle være så uheldig å halvveis spørre et spørsmål om det.

Det er ikke så mye du får gjort nå, annet enn å tenke at dette fortsatt er mannen du ble forelsket i, og elsker nå, og at noe så trivielt ikke burde få ødelegge for forholdet deres, og at du ikke kan gå rundt og avsky mannen du elsker pga noe han og eksen var sammen om å gjøre. (Regner med det ikke var tvang, liksom)

Anonymkode: 5eae1...ba9

Vel, jeg spurte ikke og ikke ville jeg høre det heller🙉

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Slike samtaler? Vi så noe på TV som viste dette og da sa jeg at det må jo være så vondt for dama og at jeg ikke kan skjønne at noen kvinner vil det. Da sa han at exen hans ville det ved flere anledninger, men at han ikke likte det og ikke klarte det fler enn 2 ganger. Det er ikke et «problem» for meg og jeg har ikke sagt at han ikke hadde rett til det, jeg synes bare det var ekkelt og ble kvalm av tanken. Hadde liksom ikke sett for meg han sånn.

Vel, jeg spurte ikke og ikke ville jeg høre det heller🙉

Vel, du får bare ta deg sammen. Så kynisk er det faktisk. Du har også hatt sex med andre, og det aksepterer han 😉 Han kan også forestille seg deg med andre menn, og velge å bli kvalm av tanken, og miste lysten på deg. Men det ville være irrasjonelt. 

Skrevet

Han sier han ikke likte det da, så dere er heldigvis enige i at dette ikke er noe for dere. Tro på at du er den deiligste uansett hva han har prøvd eller ikke prøvd før. 

Anonymkode: ed370...314

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi kom inn på temaet i går, og da fortalte han at Jan hadde hatt analsex med exen sin. Jeg vet ikke helt hvorfor, men siden han fortalte det i går så har jeg nesten vært litt kvalm. Synes det er ekkelt og skulle ønske han aldri fortalte det. Mista litt lysta på sex med ham😕 Huff, hvordan kan jeg slutte å tenke på dette og avskys over det?

Å problemet er??? 

Anonymkode: 640e2...0dc

Gjest Antarctica
Skrevet

Du får be Jan skru tida tilbake. 

Gjest Antarctica
Skrevet (endret)
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ærlig talt. Selvfølgelig var det ubehagelig for hi å få vite dette.

Hvorfor er det "selvfølgelig" ubehagelig? Er analsex noe ekkelt man ikke bør gjøre? Eller er det ekkelt å få vite om, hvis andre har gjort det? Eller er det ekkelt at samboeren har en eks? Skjønner ikke hva som er så selvsagt i at hun må finne det ubehagelig  at noen har hatt analsex med noen andre i fortida.

Endret av Pashla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...