Anonym bruker Skrevet 31. juli 2019 #1 Skrevet 31. juli 2019 Er over ett år siden jeg søkte, fortsatt ikke hørt noe. Er det vanlig at det tar så lang tid? Trodde behandlingstiden var 9 mnd. Anonymkode: 64c81...62d
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2019 #2 Skrevet 31. juli 2019 Er det dom i saken? Da er behandlingstiden 6-12 mnd. Dersom det ikke er dom i saken er behandlingstiden minimum to år, ofte lengre. https://www.voldsoffererstatning.no/ ikke noe hokus-pokus å finne ut av, det er bare å Google. Anonymkode: 9fe2d...4de
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2019 #3 Skrevet 31. juli 2019 Ja, jeg fikk svar i begge sakene etter 4-6 mnd. Men jeg hadde dom i begge sakene. Anonymkode: 88700...bc1
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2019 #4 Skrevet 31. juli 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ja, jeg fikk svar i begge sakene etter 4-6 mnd. Men jeg hadde dom i begge sakene. Anonymkode: 88700...bc1 Skal påpekes at den ene saken var for 10 år siden, den andre for 8 år siden Anonymkode: 88700...bc1
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2019 #5 Skrevet 31. juli 2019 Fikk svar etter 3 måneder. Barnet fikk svar etter 8 måneder. Jeg fikk 150 000,- Barnet fikk 320 000,- Anonymkode: da92e...c93
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2019 #6 Skrevet 31. juli 2019 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fikk svar etter 3 måneder. Barnet fikk svar etter 8 måneder. Jeg fikk 150 000,- Barnet fikk 320 000,- Anonymkode: da92e...c93 Svar eller utbetaling? Jeg her fått svar om lang behandlingstid, 6-12 mnd. Det er dom i saken (fengselsstraff og økonomisk oppreisning) Anonymkode: 9fe2d...4de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå