Gå til innhold

Noen som har søkt voldsoffererstatning?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er over ett år siden jeg søkte, fortsatt ikke hørt noe. Er det vanlig at det tar så lang tid? Trodde behandlingstiden var 9 mnd.

Anonymkode: 64c81...62d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det dom i saken? Da er behandlingstiden  6-12 mnd. Dersom det ikke er dom i saken er behandlingstiden minimum to år, ofte lengre. 

https://www.voldsoffererstatning.no/

 

ikke noe hokus-pokus å finne ut av, det er bare å Google.

Anonymkode: 9fe2d...4de

Skrevet

Ja, jeg fikk svar i begge sakene etter 4-6 mnd. Men jeg hadde dom i begge sakene. 

Anonymkode: 88700...bc1

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg fikk svar i begge sakene etter 4-6 mnd. Men jeg hadde dom i begge sakene. 

Anonymkode: 88700...bc1

Skal påpekes at den ene saken var for 10 år siden, den andre for 8 år siden

Anonymkode: 88700...bc1

Skrevet

Fikk svar etter 3 måneder. Barnet fikk svar etter 8 måneder. Jeg fikk 150 000,- Barnet fikk 320 000,- 

Anonymkode: da92e...c93

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fikk svar etter 3 måneder. Barnet fikk svar etter 8 måneder. Jeg fikk 150 000,- Barnet fikk 320 000,- 

Anonymkode: da92e...c93

Svar eller utbetaling? Jeg her fått svar om lang behandlingstid, 6-12 mnd. Det er dom i saken (fengselsstraff og økonomisk oppreisning)

Anonymkode: 9fe2d...4de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...