Anonym bruker Skrevet 31. juli 2019 #1 Skrevet 31. juli 2019 Er det greit å legge poser med bæsjebleier i oppgangen utenfor døren sin når du bor i blokk. Dette gjør nemlig et par i blokken hvor jeg bor, noe som føre til at hele gangen stinker dritt. Jeg syns det er helt unødvendig. Hva tenker dere er det noe jeg må tåle når jeg har valgt å bo i blokk. Anonymkode: e7130...ed7
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2019 #2 Skrevet 31. juli 2019 Nei, det er ikke greit. Om de ikke kan eller ikke gidder gå ut akkurat da får de ta den i en ekstra pose og ha den i egen innergang. Det vil jeg tro styret er enig med deg i om du tar det opp som et spørsmål. Anonymkode: eace4...601
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2019 #3 Skrevet 31. juli 2019 Legger dem bæsjebleier bare oppi vanlig pose? Finnes jo egne bleieposer som skal holde lukten bedre. Ikke greit å stinke ned hele oppgangen. Hva med å banke på og si ifra med en vennlig tone? Anonymkode: 7855b...f85
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2019 #4 Skrevet 31. juli 2019 Ikke greit i det hele tatt. Å sette ut søppel som lukter for vondt til å ha inne i leilighet skal selvsagt ikke være i trappeoppgangen. Jeg ville skrevet en lapp og hengt på døra Anonymkode: 91052...7b3
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2019 #5 Skrevet 31. juli 2019 Nei, dette er ikke greit. Jeg ville klaget til styret, så fikk de ta det opp med de det gjelder. Anonymkode: 2368d...0ac
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2019 #6 Skrevet 31. juli 2019 Nei, det er ikke greit. Enten får de har dritten inne i egen leilighet, eller gå ut med den. Er det sånn at det er f.eks en kone alene hjemme mens mannen er på jobb og hun ikke får gått ut med søpla alene fordi hun har så vondt i ryggen at hun ikke klarer trapppa, bla-bla-bla, så får de kjøpe poser som holder bedre på stanken og ha de inne i sin egen gang til mannen kommer fra jobb. Klag til styret, de må ta det opp med henne. Anonymkode: af144...634
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2019 #7 Skrevet 31. juli 2019 Jeg legger bæsjebleier i en brødpose, deretter snurrer jeg den, og vrenger den. Slik at bleia får to lag med pose over seg! Det holder inne lukta! Kanskje det kan være et tips til de? (Vi bor i eget hus, men har bleia ofte i gangen ved ytterdøra. Lukter ingenting) Anonymkode: 25fd9...a09
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2019 #8 Skrevet 31. juli 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg legger bæsjebleier i en brødpose, deretter snurrer jeg den, og vrenger den. Slik at bleia får to lag med pose over seg! Det holder inne lukta! Kanskje det kan være et tips til de? (Vi bor i eget hus, men har bleia ofte i gangen ved ytterdøra. Lukter ingenting) Anonymkode: 25fd9...a09 Hvem bryr seg om hvordan du gjør det med deres bæsjebleier? Og hvorfor skal hun måtte «tipse» de om oppbevaring av dritt? Søppel skal i søppel! Anonymkode: 71b63...4e5
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2019 #9 Skrevet 31. juli 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvem bryr seg om hvordan du gjør det med deres bæsjebleier? Og hvorfor skal hun måtte «tipse» de om oppbevaring av dritt? Søppel skal i søppel! Anonymkode: 71b63...4e5 🤷♀️ Anonymkode: 25fd9...a09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå