Anonym bruker Skrevet 31. juli 2019 #1 Skrevet 31. juli 2019 Hvordan funker det, må man komme til et bestemt tidspunkt på morgenen, slik som på skolen? Eller er det som i barnehagen, at man kan komme når som helst innen et gitt tidspunkt? Anonymkode: dec7e...6a1
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2019 #2 Skrevet 31. juli 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvordan funker det, må man komme til et bestemt tidspunkt på morgenen, slik som på skolen? Eller er det som i barnehagen, at man kan komme når som helst innen et gitt tidspunkt? Anonymkode: dec7e...6a1 Du bestemmer selv når du vil levere barnet om morgenen Anonymkode: e60b7...53d
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2019 #3 Skrevet 31. juli 2019 Hos oss får vi to-ukersplan. Der står det om de må være plass til ett gitt tidspunkt en dag. Nå i ferien er det ofte turer, da må selvfølgelig barna være på plass i god tid før turen. Og skal de spise frokost der, er den 7.45. Anonymkode: db120...f5b
Kjekkassen Skrevet 6. august 2019 #4 Skrevet 6. august 2019 Jeg har hørt at barn drar på trening i AKS-tiden - både tennis og ski. Hvordan fungerer det? Vi sogner til Kringsjå skole og sønnen min begynner på skolen til neste år. Når jeg sjekker hjemmesiden til skolen finner jeg bare AKS-program arrangert av skolen. Er det egen søknad for AKS i regis av klubbene og hvordan vet jeg hvilke klubber som samarbeider med skolen?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #5 Skrevet 6. august 2019 14 minutter siden, Kjekkassen skrev: Jeg har hørt at barn drar på trening i AKS-tiden - både tennis og ski. Hvordan fungerer det? Vi sogner til Kringsjå skole og sønnen min begynner på skolen til neste år. Når jeg sjekker hjemmesiden til skolen finner jeg bare AKS-program arrangert av skolen. Er det egen søknad for AKS i regis av klubbene og hvordan vet jeg hvilke klubber som samarbeider med skolen? Det må du ringe direkte til AKS på Kringsjå og spørre om. Hva AKS tilbyr varierer fra skole til skole, og det kan også variere fra år til år alt ettersom hvem som jobber der. Anonymkode: 7c354...820
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå