Gå til innhold

Er det langt fra Kristiansand sentrum til Baneheia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så kommer neste spørsmål. Er det en minnestein/markert sted etter jentene som ble drept der?

Anonymkode: 5fd18...f71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1881.no

Anonymkode: 9046e...5c8

Skrevet

Ti minutters gange. 

Anonymkode: f7713...c45

Skrevet

5 min. Ingenting er markert

Anonymkode: cc26e...389

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Så kommer neste spørsmål. Er det en minnestein/markert sted etter jentene som ble drept der?

Hvorfor spør du?

Anonymkode: 05dd1...b53

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor spør du?

Anonymkode: 05dd1...b53

Eh...kanskje hi er i Kristiansand og har tenkt seg opp der hvis det finnes et slikt minnested?

Skrevet

Du skal være turist i tragedien? Skam deg.

Anonymkode: 0e10c...814

Skrevet

Wtf, får du ikke til å bruke kartet på mob din?

Anonymkode: 17208...613

Skrevet

Truecrime community?

Anonymkode: a011d...7e3

Skrevet

Hvorfor er hi " turist i tragedien". ? Baneheia har,fantadtiske turmuligheter, velldig fine bademuligheter.  Spesielt i tredjestampe. 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er hi " turist i tragedien". ? Baneheia har,fantadtiske turmuligheter, velldig fine bademuligheter.  Spesielt i tredjestampe. 

Det samme lurte jeg på...

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Alle er nysgjerrige. Helt ærlig, du har garantert også hatt lyst til å se stedet. Om du ikke til og med allerede har sett stedet. 

Anonymkode: f3cde...767

Skrevet

Hvordan vet folk nøyaktig åsted?

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nysgjerrighet.

Skrevet

58 minutter siden, TinaK 1990 skrev:

Det samme lurte jeg på...

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alle er nysgjerrige. Helt ærlig, du har garantert også hatt lyst til å se stedet. Om du ikke til og med allerede har sett stedet. 

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke meg du siterte, men du har nok et poeng. Åstedet er vanskelig tilgjengelig ettersom som at det ikke er noen sti e.l. opp til stedet også er det bratt med et ujevnt underlag på vei opp der.

Anonymkode: c66ed...8c0

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

"Alle" som bodde i Kristiansand eller som var forholdsvis kjent i Baneheia på den tiden vet hvor åstedet ligger. Det er som sagt drøyt 50 meter med gangvei vest for badeplassen i 3.stampe også er det en 30-40 meter oppe i heia nordøst fra gangveien og opptil plassen hvor drapene fant sted. Åstedet er ved et mindre fjell.

NÅ MÅ DERE FAEN MEG SKJERPE DERE!!! DERE DISKUTERER ÅSTEDET HVOR 2 SMÅ JENTER BLE FUNNET DREPT OG HVORDAN MAN KOMMER SEG DIT! SKJERP DERE!! NÅ BLIR JEG FORBANNA! 

Anonymkode: 17208...613

Skrevet

Det lå lang tid i etterkant bamser, lys osv ved stien hvor det skjedde. Alle har jo lest i avisen at det var noen meter opp i heia osv derfra, så det er ikke så rart at kristiansandere vet hvor åstedet er. Jeg kjenner også fortsatt ubehag av å gå forbi der 😕

Anonymkode: e0b90...997

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette er drapsturisten HI.

Se over. Hun skal velte seg i andres tragedie, ikke se på lokal fauna.

Ikke om helvete frøs. Det kreves bare da et minimum av anstendighet for å innse at det er ikke noe man ser på som en sttraksjon, men et minimum er likevel for mye for mange av dere tydeligvis.

Skrevet
På 31.7.2019 den 21.55, Anonym bruker skrev:

"Alle" som bodde i Kristiansand eller som var forholdsvis kjent i Baneheia på den tiden vet hvor åstedet ligger. Det er som sagt drøyt 50 meter med gangvei vest for badeplassen i 3.stampe også er det en 30-40 meter oppe i heia nordøst fra gangveien og opptil plassen hvor drapene fant sted. Åstedet er ved et mindre fjell.

Et rødt hjerte på en stamme der❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...