Anonym bruker Skrevet 31. juli 2019 #1 Skrevet 31. juli 2019 Hei, har en gutt på 4år som sier ting som får meg til å tenke. Han snakker mye om katten på som ligger på soverommet å ser på han. hjemme til mormor of morfar den er hvit og hjemme hos meg er den hvit og orange. Vi eier ingen katt da alle i familien er allergisk Da min søster var gravid visste barna ingenting da vi ikke ville si noe til dem om det siden det var tidlig i svangerskapet . Vi var ute å kjørte bil å gutten satt baksete å snakket, plutselig sa han mormor, morfar, tante og babyen 😶 Anonymkode: f70c2...8df
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2019 #2 Skrevet 31. juli 2019 Barn har god fantasi og noen ganger treffer de rett 👍😅 Anonymkode: fbe58...c0b
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2019 #3 Skrevet 31. juli 2019 Det er også noen barn som har evner til å se. Datteren til Steinar Lem som døde for noen år siden(lederen i Fremtiden i våre hender) hadde sagt et års tid før han døde: Ikke bli lei deg pappa, men du kommer til å dø snart. Og da var han tilsynelatende helt frisk, han døde av agressiv kreft etter kun kort tids sykdom. Anonymkode: a45b1...025
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2019 #4 Skrevet 31. juli 2019 Barn har ofte åpne kanaler som lukkes når de blir voksne. Da jeg var liten, snakket jeg mye om en gutt som hadde et ganske uvanlig navn. Det var i et bestemt hus jeg snakket om ham, og jeg fortalte mye detaljer om ham. Foreldrene mine tenkte det var en fantasivenn, helt til de oppdaget at familien som bodde i huset noen år tidligere mistet et barn, ved samme navn, og med samme karaktertrekk som jeg beskrev. Husker da jeg ble gravid, mot alle odds. Jeg var kun 6 uker på vei, da jeg sto i en butikk. Selvfølgelig uten synlig mage. Et lite barn sto ved siden av meg sammen med moren, så ser han på meg smiler og ser på mammaen og sier «Mamma, jeg ser babyen.» Moren ble veldig forlegen, og unnskyldte seg. Jeg sa til henne at han hadde sett helt rett🤣 (Og før noen skulle komme med noen kommentarer, jeg er slank som en strek. Det var ingen lubben mage han kunne misforstå) Anonymkode: 7643d...148
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2019 #5 Skrevet 31. juli 2019 Når jeg var barn var det en i utvidet familie fra meg som dessverre tok livet av seg, hun hang seg fra hallen hjemme. Første gang jeg var der etter at det hadde skjedd, sto jeg og stirret opp mot kroken hun hadde brukt. Foreldrene mine hadde ikke fortalt meg hvordan hun hadde gjort det, men jeg visste akkurat hva som hadde skjedd. Var kanskje 7 år. Anonymkode: a45b1...025
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå