Anonym bruker Skrevet 31. juli 2019 #1 Skrevet 31. juli 2019 Jenta vår sier de bruker en type maling i bhg som de fingermaler med, noen som vet om det er ei spesiell maling de bruker? Anonymkode: df4a1...dc2
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2019 #2 Skrevet 31. juli 2019 Du må nesten spørre barnehagen om hvem maling de bruker, for det finnes mange ulike fingermalinger. https://www.sloyd-detaljer.no/sortiment/barn-ungdom/maling/fingermalingsett-0561 jeg vet endel barnehager kjøper slikt herfra, så det kan være denne. Selv kjøpte jeg fra Panduro når ungene var små, men hadde også fra andre steder. De flest fungerer helt fint, eneste forskjellen er vel hva som er i de og noen er lette å få av tøy og andre ikke. Skal barnet bruke det hjemme hadde jeg kjøpt i nærmeste butikk, kledd på ungen noe det ikke hadde vært noe krise om hun griset på bare. Anonymkode: 0211b...ba6
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2019 #3 Skrevet 31. juli 2019 Jeg brukte en fingermaling fra Clas Olson en gang, den het til og med fingermaling men den var helt umulig å få vekk fra både fingrene og voksduken ble helt blå etterpå, så ikke kjøp fra der hvertfall. Anonymkode: 744ed...5d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå