Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #1 Skrevet 30. juli 2019 Driver og planlegger neste års ferie. Disney land Paris står høyt på toppen. Jeg er som regel flink til å finne pakke reiser med rabatt eller slike ting men her finner jeg nesten ingenting. Vet dere om noen sider som har pakke reiser da inngangsbillett + park frokost og slike ting? Noen som har noen nyttige tips om Disney land så er det bare å skrive de her. Er jeg som er planleggingssjefen for feriene så her planlegges alt til The bitter end 😂 Anonymkode: c86b3...738
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #2 Skrevet 30. juli 2019 Vi var der i år og jeg ble så skuffet! Parken(e) er ganske liten i forhold til hva jeg hadde sett for meg, showet de holdt og hauset sånn opp var kjedelig, det var få ting å ta og lang kø på alt, maten var dyr og smakte ekkelt, man møtte ikke på disneyfigurene i gatene slik jeg hadde sett for meg osv. I det store og hele føltes det som totalt bortkastede penger, da var faktisk til og med Kongeparken bedre. Anonymkode: 6dd1d...7e4
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #3 Skrevet 30. juli 2019 Har en helt annen erfaring enn anonym over her. Har vært det to ganger, en gang uten barn, en gang med tre barn på 6-8 år. Eneste «negative» ved å reise med barn var at vi bare tok en dag i parken, og det ble litt knapt fordi barn ofte ikke får bestemt seg og det blir mye flying frem og tilbake 😛 Har ikke tips til pakkereiser, men å være i Paris er ganske enkelt uten pakker også. Vi bodde på Explorers Hotel Disneyland Paris, ligger ca 5 minutter unna parken, så billigere enn å bo midt i, og det var gratis shuttlebuss til og fra hotellet/parken som gikk hvert 15. minutt fra 08.00-00.00. Tok taxi fra flyplassen til hotellet, kostet ca 600kr om jeg ikke husker helt feil, den bestilte jeg på nett på forhånd. Shuttlebussen stopper rett ved parken, der er det også tog og metrostasjon, så vi dro inn til sentrum en dag også (ca en time med tog). Anonymkode: 9a034...7ba
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #4 Skrevet 30. juli 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Har en helt annen erfaring enn anonym over her. Har vært det to ganger, en gang uten barn, en gang med tre barn på 6-8 år. Eneste «negative» ved å reise med barn var at vi bare tok en dag i parken, og det ble litt knapt fordi barn ofte ikke får bestemt seg og det blir mye flying frem og tilbake 😛 Har ikke tips til pakkereiser, men å være i Paris er ganske enkelt uten pakker også. Vi bodde på Explorers Hotel Disneyland Paris, ligger ca 5 minutter unna parken, så billigere enn å bo midt i, og det var gratis shuttlebuss til og fra hotellet/parken som gikk hvert 15. minutt fra 08.00-00.00. Tok taxi fra flyplassen til hotellet, kostet ca 600kr om jeg ikke husker helt feil, den bestilte jeg på nett på forhånd. Shuttlebussen stopper rett ved parken, der er det også tog og metrostasjon, så vi dro inn til sentrum en dag også (ca en time med tog). Anonymkode: 9a034...7ba Vil også tipse om fastpass i parken, trekk en kølapp på utsiden av karusellene med en gang dere kommer, da får dere et klokkeslett (f.eks 12.30-13.30), og dere kan gjøre andre ting enn å stå i kø Anonymkode: 9a034...7ba
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #5 Skrevet 30. juli 2019 Vært der en gang for 10 år siden. Skuffende. Kan like gjerne dra til Liseberg eller tusenfryd for det er så lite Disney. De hadde det karakteristiske slottet og noen Disney temaer (karuseller med inspirasjon hentet fra alice i eventyrland). Ingen figurer som spradet rundt. Om man vil oppleve Disney parker ville jeg heller spart penger og reist til Florida/California! Mitt råd. Styr unna! Anonymkode: 14970...bed
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #6 Skrevet 30. juli 2019 Flere reiseselskaper har pakkereiser med fly, hotell og inngangsbilletter. Søk f.eks på ving.no Vi har vært i parkene (det er 2!) mange ganger. Som regel velger vi 2 dager i Disney og 1 dag i Walt Disney. Har alltid betalt hotell i nærheten og parken og funnet billige flybilletter. Som regel går det shuttelbusser mellom hotell og parkene☺️Gled dere, vi elsker Disney😀 Anonymkode: 4255d...1dc
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #7 Skrevet 30. juli 2019 Synes ikke det er en dårlig park, men køene er enormt lange, så kjøp hurtigpass! Og fristende å ta med ørepropper, for det er ekstrem støyforurensning der, irriterende og høy musikk som spilles absolutt over alt, ikke et stille hjørne, og man blir sliten og ør i hodet. Anonymkode: 487ec...1e6
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #8 Skrevet 30. juli 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Synes ikke det er en dårlig park, men køene er enormt lange, så kjøp hurtigpass! Og fristende å ta med ørepropper, for det er ekstrem støyforurensning der, irriterende og høy musikk som spilles absolutt over alt, ikke et stille hjørne, og man blir sliten og ør i hodet. Anonymkode: 487ec...1e6 "It's a small world",,, den sangen ligger igjen.. vært både i den i Paris og den utenfor Orlando, Florida. Den sangen... Den sitter fremdeles i. Anonymkode: 4eb8c...204
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #9 Skrevet 30. juli 2019 Vi var der med tre små barn under 7 år. Anbefaler virkelig å bestille pakke med hotell på Disneyland sine sider. Da får du komme inn i parken to timer før andre, og det er gull for å slippe så mye kø! Jeg mener det var verdt prisen, men det er rimelig dyrt. Jeg mener vi hadde pakkepriser med fire netter der vi betalte for tre. Du må følge med på sidene. Evt sjekke sidene til andre land. Tror vi bestille på den engelske siden faktisk. Det var billigere. Bestill hotell med badebasseng om du reiser sommer. Det var opp mot 40 grader da vi var der. Sånn sett er det nok bedre å reise høst/jul/vår. Anonymkode: 2b687...728
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2019 #10 Skrevet 31. juli 2019 Reis utenfor sesong! Jeg har vært der to ganger. Ene gangen med barn og andre gang uten. Første gang var i oktober. Det var helt magisk🤩 Bodde på hotellet rett ved inngangen. Kostet endel ja, men absolutt verdt hver eneste krone. Figurene kom til frokost og vi møtte flere av figurene i parken. Det eksisterte ikke kø, vi gikk stort sett rett inn i de ulike karusellen. Ungene snakker fremdeles om den ferien, selv om det er snart 15 år siden😅 Anonymkode: 176cb...f22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå