Gå til innhold

Litt flaut spørsmål, men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang etter jeg har badet i basseng eller sjø, så går det litt tid så renner det ut av meg...kan ha tørket meg ferdig, kledd på meg, satt meg ned for så å gå, da renner det ut vann. Flere som har det sånn? Normalt at det kommer så myevann oppi der? Født 3 barn, men nr.2 med KS.

Anonymkode: ef2f8...70b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, dette høres kjent ut.. Etter en badetur føles det som om det kommer tre melkeglass med vann etter en stund😩 Var ikke sånn før jeg fikk barn. 

Anonymkode: 8001d...3fd

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hver gang etter jeg har badet i basseng eller sjø, så går det litt tid så renner det ut av meg...kan ha tørket meg ferdig, kledd på meg, satt meg ned for så å gå, da renner det ut vann. Flere som har det sånn? Normalt at det kommer så myevann oppi der? Født 3 barn, men nr.2 med KS.

Jeg har aldri født, bare tatt ks og jeg er 45, aldri opplevd det du beskriver. 

Anonymkode: dcc53...e48

Skrevet

Jeg fødte for 1 år siden. Før det kunne jeg så vidt oppleve noe slik, men da gjerne med en gang jeg kom opp av vannet, og bare en liten skvett.

Første gang jeg badet etter fødselen, måtte vi forte oss hjem! Jeg trodde noe var gale, og måtte få skjekke hva som skjedde. (Var ikke noe toalett der vi bada, og vi bor 5 min unna). Viste seg at det bare var «litervis» med vann som rant ut! 😅

Anonymkode: 4c8f1...fc2

Skrevet

Ja, må "presse" litt hvis jeg glemmer å knipe under badeturen for å få det ut så det ikke skal lekke masse etterpå. Uansett blir det noe. Men jeg har nerveskader etter første (av to) fødsler, så får ikke trent musklene mer ved knipe øvelser. 

Anonymkode: bb7dd...4a9

Skrevet

Ja, jeg opplever også dette, men det har begynt å bli bedre igjen de siste par årene faktisk. Fire barn, minste 10 år.

Anonymkode: 39092...db7

Skrevet

Har det slik jeg også. Ikke store mengder som kommer, men nok til at trusa blir våt.

Anonymkode: 8bb1b...48d

Skrevet

Hæ? Aldri opplevd. Født fire barn vaginalt og er 45 år. Er dere slappe nedentil? Mener ikke å fornærme noen, men dere må trene bekkenbunnsmuskulaturen

Anonymkode: c4272...834

Skrevet

Dette har jeg aldri opplevd og aldri hørt om🙈 Jeg er 35 år og har født 2 barn på vanlig måte. 

Anonymkode: 91d75...53f

Skrevet

Har opplevd de ja, men ikke hver gang.  Har født 4 kids og er ikke slapp der nede. Trener hver dag med elvie😍

Anonymkode: ca2e3...3f1

Skrevet

Takk for svar dere. "Godt" det er flere, så det er ikke unormalt. Siste fødsel var for 3 år siden. Kan lekke litt hvis jeg spurter/trener hardt, men dette kommer jo fra skjeden, at det kommer vann oppi der når jeg svømmer, har det noe med slapp muskulatur å gjøre? Jeg kniper godt har legen sagt, og jeg gjør knipeøvelser, men som sagt kan jeg lekke litt urin ved hard anstrengelse. Er ikke spesielt vid heller, mannen min og legen som sier det. (Har tatt det opp pga lekkasje)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...