Gå til innhold

Blir jeg gravid i år?


Lone90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg får faktisk ikke et like klart svar hos deg, som ved de andre. Føler det er noe som «forstyrrer» energien. Kortene sier at det er noe du skal ordne opp i først. Noe du skal gi avkall på, noe du skal renske opp i. Både i deg selv, og hjemme. Kan være et forhold, kan være helsemessig, kan være noe helt annet. Kortene sier i hvert fall, at du skal huske å ta vare på deg selv. 

Men, hvis forholdene er riktige, så ser det ut til at du er gravid innenfor 6 måneder. 

Anonymkode: 9171a...aaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk😊. Hmm renske opp i🤔 hva kan det være mon tru. Jeg har en del helseplager, men det er noe man ikke kan gjøre noe med. Jeg er den typen som tenker på alle andre men ikke meg selv. Kanskje jeg burde tenke på meg selv og litt. Hørtes veldig artig ut at innen 6 mnd så er det mest sannsynlig en liten gull pp tur😊. Igjen tusen takk❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Lone90 skrev:

Tusen takk😊. Hmm renske opp i🤔 hva kan det være mon tru. Jeg har en del helseplager, men det er noe man ikke kan gjøre noe med. Jeg er den typen som tenker på alle andre men ikke meg selv. Kanskje jeg burde tenke på meg selv og litt. Hørtes veldig artig ut at innen 6 mnd så er det mest sannsynlig en liten gull pp tur😊. Igjen tusen takk❤️

Ja, du skal ta vare på deg selv. Husk å drikk mye vann, det renser kroppen. 👍🏼 Spise sunt, og gjerne prøve å få til en gåtur her og der ute i frisk luft. Trenger ikke være en tung tur i fjellet, men bare for å få frisk luft. Fikk en veldig klar beskjed på at det skulle «renses». Jeg tror dette blir bedre hvis du tar vare på deg selv på flere måter. Drikk vann, spise sunt, ta vare på deg selv fysisk og psykisk, huske deg selv i hverdagen 😉 Det er lov å sette seg selv først. 

For det første, så vil en fysisk, psykisk og emosjonelt sunnere hverdag gi litt fortgang i graviditetsplanene 😉 Men, jeg ser også at svangerskapet blir mer behagelig❤️ Så, ta vare på deg selv. 

Ja, beskjeden var at hvis du er i balanse og det ligger tilrette for det, så kommer h*n. Jeg ser at det kommer en liten en 😉 Men, det ligger noe å forstyrrer, så jeg fikk ikke helt konkrete svar, som sagt. Beklager det. 

Lykke til, og ta vare på hverandre❤️

Anonymkode: 9171a...aaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trener hver dag og spiser sunt. Driv å går ned i vekt. Jeg skal drikke mere vann😊.  Skal begynne å tenke på meg selv heretter❤️. Du trenger ikke beklage noe😊. Takk for hjelpa❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Lone90 skrev:

Jeg trener hver dag og spiser sunt. Driv å går ned i vekt. Jeg skal drikke mere vann😊.  Skal begynne å tenke på meg selv heretter❤️. Du trenger ikke beklage noe😊. Takk for hjelpa❤️❤️

Lykke til😊❤️

Anonymkode: 9171a...aaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...