Anonym bruker Skrevet 29. juli 2019 #1 Skrevet 29. juli 2019 Jeg jobber som heimehjelp og er det regler (uskrevne regler) om hva som er tillatt av klær. Er det lov med capribukse når det er så varmt, eller mest profesjonelt med bukse? Anonymkode: d2d5a...ea0
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2019 #2 Skrevet 29. juli 2019 Capri går fint! Ikke utringet topp eller for lave eller korte bukser, folk skal slippe å se rett hjem når du jobber. Ellers alt greit. Anonymkode: 4b2ef...1f0
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2019 #3 Skrevet 29. juli 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Capri går fint! Ikke utringet topp eller for lave eller korte bukser, folk skal slippe å se rett hjem når du jobber. Ellers alt greit. Anonymkode: 4b2ef...1f0 Takk! Anonymkode: d2d5a...ea0
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2019 #4 Skrevet 29. juli 2019 Om du jobber i helsevesenet (vet ikke om hjemmehjelp og hjemmesykepleie går hånd i hånd hos dere som her) så er det restriksjoner mot bare ben (og føtter, feks sandaler) av hygieniske grunner. Sjekk med arbeidsgiver. Anonymkode: b27a3...500
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2019 #5 Skrevet 29. juli 2019 Men, har dere ikke uniformer/arbeidslær? Anonymkode: 51c1f...e8d
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2019 #6 Skrevet 29. juli 2019 Ja, det er helt innafor😊 Det er dessverre ikke alle plasser man får uniform.. Anonymkode: 85cf3...cd7
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2019 #7 Skrevet 29. juli 2019 Her bruker de hvit uniform, men det er strikk nede ved beina så de fleste drar de opp på leggen. Det blir jo nesten som capri, så det bør være innafor. Ser også de går med kortarmet overdel og bare tær i sandaler Anonymkode: 2332a...84f