Anonym bruker Skrevet 29. juli 2019 #1 Skrevet 29. juli 2019 Jeg jobber som heimehjelp og er det regler (uskrevne regler) om hva som er tillatt av klær. Er det lov med capribukse når det er så varmt, eller mest profesjonelt med bukse? Anonymkode: d2d5a...ea0
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2019 #2 Skrevet 29. juli 2019 Capri går fint! Ikke utringet topp eller for lave eller korte bukser, folk skal slippe å se rett hjem når du jobber. Ellers alt greit. Anonymkode: 4b2ef...1f0
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2019 #3 Skrevet 29. juli 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Capri går fint! Ikke utringet topp eller for lave eller korte bukser, folk skal slippe å se rett hjem når du jobber. Ellers alt greit. Anonymkode: 4b2ef...1f0 Takk! Anonymkode: d2d5a...ea0
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2019 #4 Skrevet 29. juli 2019 Om du jobber i helsevesenet (vet ikke om hjemmehjelp og hjemmesykepleie går hånd i hånd hos dere som her) så er det restriksjoner mot bare ben (og føtter, feks sandaler) av hygieniske grunner. Sjekk med arbeidsgiver. Anonymkode: b27a3...500
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2019 #5 Skrevet 29. juli 2019 Men, har dere ikke uniformer/arbeidslær? Anonymkode: 51c1f...e8d
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2019 #6 Skrevet 29. juli 2019 Ja, det er helt innafor😊 Det er dessverre ikke alle plasser man får uniform.. Anonymkode: 85cf3...cd7
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2019 #7 Skrevet 29. juli 2019 Her bruker de hvit uniform, men det er strikk nede ved beina så de fleste drar de opp på leggen. Det blir jo nesten som capri, så det bør være innafor. Ser også de går med kortarmet overdel og bare tær i sandaler Anonymkode: 2332a...84f
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #8 Skrevet 30. juli 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Men, har dere ikke uniformer/arbeidslær? Anonymkode: 51c1f...e8d Vi bruker samme overdel som de i heimesjukepleien, og kunne sikkert brukt buksene og. Men av en eller annen grunn ordner vi bukser selv (jeg har nettopp begynt) Anonymkode: d2d5a...ea0
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #9 Skrevet 30. juli 2019 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi bruker samme overdel som de i heimesjukepleien, og kunne sikkert brukt buksene og. Men av en eller annen grunn ordner vi bukser selv (jeg har nettopp begynt) Anonymkode: d2d5a...ea0 Jeg synes du skal be om bukse også om det er en mulighet. Jeg jobber i hjemmesykepleien og du skal sikkert inn mange av de samme stedene. Det er ikke hygienisk ok å gå med privattøy, det er mye skitt du kommer borti som du ikke vil ha med deg hjem. Anonymkode: 4b2ef...1f0
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #10 Skrevet 30. juli 2019 Det er hygieniske prinsipper som ligger bak bekledningen i helsevesenet,ikke "uskrevne regler". Jeg synes du bør be om mer opplæring,hvis dette ikke har vært et tema under din opplæring. Hygiene er noe av det viktigste å ha fokus på i jobben! Anonymkode: 545b4...7e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå