Vesla79 Skrevet 29. juli 2019 #1 Skrevet 29. juli 2019 Sønnen min på 6 år har sluttet å vokse, og jeg som mor bekymrer meg selvfølgelig søvnløs... Han er bare 104 cm høy, og vekstkurven har dalt siden han var 4 år. Han er nå under full utredning på sykehuset. Har tatt blodprøver og røntgen, og skal bl.a. legges inn for en veksthormon test. Er det noen andre her med barn som har vært gjennom denne testen på sykehuset, og vil dele sin erfaring med meg? Har skjønt at barnet blir ganske dårlig, men har fått lite info om forløpet, og mammahjertet gruer seg så klart...
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2019 #2 Skrevet 29. juli 2019 Hei, vi var gjennom en slik test på sykehuset. Jeg grudde meg skikkelig i forkant, men det gikk kjempe fint, og sønnen vår tok det veldig bra. Det var en sykepleier og lege som fulgte oss gjennom hele dagen, så vi følte oss veldig godt ivaretatt og i trygge hender. Nå er det et år siden han startet på veksthormon, og resultatene er kjempe bra. Anonymkode: 2aded...e9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå