Anonym bruker Skrevet 29. juli 2019 #1 Skrevet 29. juli 2019 Hvor viktig er det at den settes inn på slutten av menstruasjonen? Jeg bestilte time til september og måtte ha en time rett etter menstruasjon sa dem. Men så fikk jeg mens 6 dager før jeg skulle denne måned. Regner med at da kommer den sikkert tidligere neste måned også. Må jeg flytte timen ? Anonymkode: 9e75f...e07
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2019 #2 Skrevet 29. juli 2019 Jeg vet ikke svaret. Men lurer på en annen ting i forhold til temaet. Jeg fikk satt inn hormonsprial for 5 år siden og skal bestille time for å bytte den. Har lite menstruasjon nå, hvordan skal jeg da vite når slutten på en menstruasjon er? 🤔🙈 Anonymkode: 18296...409
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2019 #3 Skrevet 29. juli 2019 Åpningen i livmortappen åpner seg når man har mens, så grunnen til at de vil sette inn på slutten av mens er at det blir minst smertefullt og går greiest da. Om man kommer en periode i syklusen hvor den er veldig liten blir det mer trælete og smertefullt å sette inn. Men går man til en gynekolog som kan dette går det gjerne greit uansett da, vet noen fastleger sliter med å få det til i det hele tatt når det er feil tid av syklusen. Anonymkode: 00d34...f0b
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2019 #4 Skrevet 29. juli 2019 Jeg har satt i spiral tre ganger hos fastlegen og har aldri gjort det i slutten av noen syklus. To av gangene var etter fødsel, før jeg fikk tilbake mensen og den siste gangen byttet jeg etter 5 år uten blødninger. Aldri vært vondt å sette den inn. Anonymkode: ee199...2cc
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2019 #5 Skrevet 29. juli 2019 Da tar jeg sjansen at det går bra selv om det ikke er rett etter mens 😉 Anonymkode: 9e75f...e07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå