Gå til innhold

Morsomme aktiviteter (1-2år)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille går ikke i bhg enda, og vi ønsker tips til lek og moro vi kan gjøre.
Ved fint vær har vi vært litt på stranda, vi er på lekeplasser, husker osv.
Inne tegner vi, leker med dukker/leker, leser og synger, lekekjøkken..

Skal bli litt flinkere på å komme oss ut i skogen, oppdage, utforske.

Men har du noen tips til å variere hverdagen? :D En leke jeg kan kjøpe som er spennende, en morsom lek vi kan leke, steder vi kan dra..
Ingen forslag er dumme!!

(Skal få testet ut åpen barnehage en dag! Lekeland er dyrt, og syns ikke det gir så mye når de er så små. )

Anonymkode: a2a17...820

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte en sånn aqua play sak da sønnen vår var på den alderen, og den lekte han med hele sommeren til han var oppi skolealder. Det var virkelig et godt kjøp. 

Ellers er det bare å gå tur, ikke ha noe å rekke, ikke ha noen plan om hvor dere skal. Da finner de små allverdens spennende ting, særlig i skogen. Alt fra kongler til pinner og stener. 

Anonymkode: 7c689...b49

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi kjøpte en sånn aqua play sak da sønnen vår var på den alderen, og den lekte han med hele sommeren til han var oppi skolealder. Det var virkelig et godt kjøp. 

Ellers er det bare å gå tur, ikke ha noe å rekke, ikke ha noen plan om hvor dere skal. Da finner de små allverdens spennende ting, særlig i skogen. Alt fra kongler til pinner og stener. 

Anonymkode: 7c689...b49

Aqua play, hva er det? :D 

Ja, det å være ute i skog og mark er det aller beste. Får bare utnytte naturen:)

Anonymkode: a2a17...820

Skrevet

Min elsker å bake, kan ikke gjøre det hver dag, da men veldig kjekt av og til, vi baker pizzahorn, boller,  og cookies 🙂. Ellers så elsker han å bade i badekaret 😜, så hvis vi skal få tiden til å gå fyller jeg opp badekaret å finner mange kjekke badeleker, så sitter han lenge å leker å storkoser seg 🙂

Anonymkode: 91706...35a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...