Anonym bruker Skrevet 29. juli 2019 #1 Skrevet 29. juli 2019 Hev kan ikke bruke prevensjon for tiden og mannen vil ikke bruke kondom. Må da ha sex uten at han er inni meg, eller i hvert fall kommer inn i meg. Noen flere som har dette og tips til nye måter å ha sex på? Nå har vi stort sett sett bare med oral eller at vi onanerer hverandre. Han liker også at vi onanerer oss selv ved siden av hverandre men det synes jeg er litt teit. Anonymkode: b0583...a34
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2019 #2 Skrevet 29. juli 2019 Dere kan jo onanere hverandre, i stedet for å onanere seg selv? Anonymkode: 6a88c...98a
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2019 #3 Skrevet 29. juli 2019 Hadde det en periode, men jeg ble gravid... Han var "inne og hilste på" under forspillet, gikk for han lenge etterpå et helt annet sted, men han må ha hatt noen levende sperm i glidemiddelet sitt, for gravid ble jeg. Var ikke noen stor krise for vår del da, ble bare litt tettere mellom barna enn vi hadde tenkt (ble 1,5 år mellom dem), men vær obs på at det beregnes som å hoppe av i svingen selv om han ikke gjør akkurat det. Jeg har sterilisert meg etterpå, for jeg tåler heller ikke hormonpreparater. Anonymkode: 3025d...2d9
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2019 #4 Skrevet 29. juli 2019 Masse oral og analsex? Vi har hatt en del sex uten penetrering. Ikke av nødvendighet men fordi vi hadde lyst. Da har vi oralsex og onanerer hverandre. Anonymkode: 73f47...837
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2019 #5 Skrevet 29. juli 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Masse oral og analsex? Vi har hatt en del sex uten penetrering. Ikke av nødvendighet men fordi vi hadde lyst. Da har vi oralsex og onanerer hverandre. Anonymkode: 73f47...837 Hvis han ikke vil bruke kondom er vel analsex utelukket, får man håpe. Anonymkode: 7e300...d1f
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2019 #6 Skrevet 29. juli 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis han ikke vil bruke kondom er vel analsex utelukket, får man håpe. Anonymkode: 7e300...d1f Hvorfor det? Anonymkode: 73f47...837
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2019 #7 Skrevet 29. juli 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor det? Anonymkode: 73f47...837 https://sexogsamfunn.no/sex/hva-er-sex/analsex/# Derfor. Det trodde jeg faktisk var allmennkunnskap. Anonymkode: 7e300...d1f
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2019 #8 Skrevet 29. juli 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: https://sexogsamfunn.no/sex/hva-er-sex/analsex/# Derfor. Det trodde jeg faktisk var allmennkunnskap. Anonymkode: 7e300...d1f Skjønner fremdeles ikke hva problemet er.. det står at man anbefaler å bruke kondom for å unngå sos, men om man har fast partner som man vanligvis ikke bruker kondom med så er vel det greit. Om du er redd for avføringsrester i mannens urinrør, er det bare å tisse etter man er ferdig, da skylles de ut igjen. Menn får ikke så lett urinveisinfeksjon siden de har så langt urinrør. Anonymkode: 73f47...837
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå