GÃ¥ til innhold

Hun er redd det skal skje igjen😔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer avsluttet forholdet vi hadde, men fant tilbake.

Nå er jenta vår så redd for at det skal skje igjen uansett hvor mye jeg har forklart henne ting.Vi kan nesten ikke diskutere ting før hun kommer med»skal du flytte igjen pappa?»Jeg får vondt i hele meg av det og vil ikke at hun skal gå med den følelsen.

Hun kjenner nok ekstra på det siden det samme skjedde med foreldrene til de nærmeste venninnene hennes på samme tid😔

Hvordan kan jeg forsikre henne om at vi skal være sammen?

Anonymkode: 30926...069

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er 8 år...

Skrevet (endret)

Sannheten er, og det er hun nok så stor at hun skjønner, at du ikke kan love henne det. Du kan si at dere er glade i hverandre nå, og at dere har alle ønsker og planer om at dere skal være sammen til dere blir gamle, men hun vet og du vet at ingenting er skrevet i stein. Ting kan skje, forhold kan ryke, og hun har sett det på nært hold. Grunnmuren hennes raste ut, og det tar tid å bygge opp igjen. Jeg vil tro at hun trenger tid, kanskje lang tid, slik at hun ser at uansett hva som måtte skje, så holder dere sammen, og at dere bare må være tålmodige med henne og gi henne den tiden som skal til for at hun kan tro på forholdet deres igjen og stå støtt. Det er vondt når ungene har det vondt, men jeg tror ikke det finnes noe magisk du kan si én gang som vil ta bort uroen hennes. 

Endret av Himmel og hav
Skrevet

Datteren min spurte om jeg kunne love henne at jeg og faren hennes aldri skulle skille oss, og jeg svarte henne med at det kunne jeg desverre ikke love. Jeg forklarte henne at jeg og pappa har planer om å bli gamle sammen, og at jeg med hele mitt hjerte faktisk tror det kommer til å skje, at vi er lykkelige sammen og at vi selv tror at vi aldre kommer til å skille oss. Noe mer kan jeg ikke love. 

Hun er 10 årm

Anonymkode: 0dacf...0cc

Skrevet

Hvor lenge var det slutt og hvor lenge har dere vært sammen igjen? Det er klart at et brudd oppleves som ganske traumatisk for et barn, og det er nok ikke lett å stole på at det ikke skal skje igjen.

Skrevet

Takk for svar dere😊

Ja det er sant at man ikke kan love noe slikt, men jeg sier at vi er glade i hverandre og at vi vil være sammen til vi blir gamle, det er ønsket vårt, ingen vet jo hva morgendagen bringer.

Vi var bare fra hverandre en mnd.ca.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...