Anonym bruker Skrevet 28. juli 2019 #1 Skrevet 28. juli 2019 Moren min har bekhtereves. I snart to år nå har jeg slitt med smerter som sitter i korsryggen og stråler ned i beina. Alt fint på MR. Prøver å holde meg i aktivitet og trene styrke. Vert både til kiropraktor og fysio. Har tenkt at det umulig kan være bekhtereves, da stivheten og smertene varer hele dagen. I tillegg har jeg nå smerter i den ene skulderen og langfingeren som ikke vil gi seg. Man blir liksom vant til å gå slik med smerter. Usikker på om jeg burde ta kontakt med en lege. Sliter også mye med svimmelhet. Spesielt om jeg er litt sliten. Da reagerer jeg både ved bilkjøring og feks. når jeg tar rulletrapp. Anonymkode: 1062f...8f3
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2019 #2 Skrevet 28. juli 2019 Siden din mor har en slik diagnose så er det nok lurt at du tar en tur til legen, de kan ta prøver for bekhtereves eller ev. annen reumatisk sykdom. Anonymkode: 1614b...386
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2019 #3 Skrevet 28. juli 2019 Min far har det og tilnærmet hele familien hans. Jeg har påvist genet for det, men har ikke fått utbrudd enda. Tar jevnlig bilder av bekkenet for å se etter forkalkninger der, men ingen funn hittil. Jeg har mye smerter i korsrygg og mellom skulderbladene. Legene mener dette kommer av behctrews, så de gir smertestillende og behandler leg som om jeg har det. Går mye turer i ulent terreng og det hjelper mye. Eneste måten å forsinke eller ikke få utbruddet er å være aktiv og da helst ikke på asfalt, men skogsstier og skogsveier og ha gode sko. Anonymkode: 7208e...84e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå