Anonym bruker Skrevet 28. juli 2019 #1 Skrevet 28. juli 2019 Etter fire svangerskap som har etterlatt en god del løshud har jeg innsett at bukplastikk er det riktige for meg. Er en ellers slank kvinne, og både trener og spiser sunt men akkurat magen opplever jeg vanskelig å trene opp som "pen" igjen. Har også et lite heng. Er det noen som bor i Ålesund, eller området rundt, som har erfaring med operasjon i nærheten?? Og ellers i landet; hører gjerne fra dere også! Lurer også på hvor lenge dere lå / ikke løftet etter operasjonen. Anonymkode: dce06...a26
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2019 #3 Skrevet 28. juli 2019 En venninne av meg gjorde dette, husker ikke hvor. Hun fikk alvorlige komplikasjoner som krevde lang sykehusinnleggelse etterpå. Hun fikk lite eller ingen hjelp av de som hadde utført operasjonen, tvert imot bagatelliserte de komplikasjonene som kom etterpå, noe som førte til at det fikk utvikle seg. Hun sier at hun aldri ville gjort det og aldri anbefaler noen å gjøre inngrep som ikke er absolutt nødvendige. Anonymkode: baa76...98e
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2019 #4 Skrevet 28. juli 2019 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: En venninne av meg gjorde dette, husker ikke hvor. Hun fikk alvorlige komplikasjoner som krevde lang sykehusinnleggelse etterpå. Hun fikk lite eller ingen hjelp av de som hadde utført operasjonen, tvert imot bagatelliserte de komplikasjonene som kom etterpå, noe som førte til at det fikk utvikle seg. Hun sier at hun aldri ville gjort det og aldri anbefaler noen å gjøre inngrep som ikke er absolutt nødvendige. Anonymkode: baa76...98e Og jeg sier motsatt; beste jeg har gjort og anbefaler deg å gjøre det👍 Anonymkode: 0a10f...0b8
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2019 #5 Skrevet 28. juli 2019 Jeg har gjort det i Ålesund, super fornøyd å resultatet er kjempe fint. Tok først puppene så magen, hos samme kirurg😊 Anonymkode: 7ff5b...363
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2019 #6 Skrevet 28. juli 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og jeg sier motsatt; beste jeg har gjort og anbefaler deg å gjøre det👍 Anonymkode: 0a10f...0b8 Det kan selvfølgelig bli veldig bra, men det er ofte lite informasjon om de komplikasjonene som kan skje, hvor alvorlig det kan bli, og også hyppigheten av store og små komplikasjoner fra de som tilbyr disse tjenestene. Så tar man et slikt valg så bør man også vurdere de alvorligere komplikasjonene som kan oppstå, om det er verdt risikoen. Svaret på det vil variere fra person til person. Anonymkode: baa76...98e
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2019 #7 Skrevet 28. juli 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det kan selvfølgelig bli veldig bra, men det er ofte lite informasjon om de komplikasjonene som kan skje, hvor alvorlig det kan bli, og også hyppigheten av store og små komplikasjoner fra de som tilbyr disse tjenestene. Så tar man et slikt valg så bør man også vurdere de alvorligere komplikasjonene som kan oppstå, om det er verdt risikoen. Svaret på det vil variere fra person til person. Anonymkode: baa76...98e Det regner jeg med at HI allerede vet. Alle vet at en operasjon kan innebære komplikasjoner. Du trenger ikke leke mamma. Anonymkode: 0a10f...0b8
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2019 #8 Skrevet 28. juli 2019 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har gjort det i Ålesund, super fornøyd å resultatet er kjempe fint. Tok først puppene så magen, hos samme kirurg😊 Anonymkode: 7ff5b...363 Hvilken kirurg? Jeg står på venteliste 😋 Anonymkode: e2ed3...8e1
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2019 #9 Skrevet 28. juli 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det regner jeg med at HI allerede vet. Alle vet at en operasjon kan innebære komplikasjoner. Du trenger ikke leke mamma. Anonymkode: 0a10f...0b8 Leke mamma? Det er et faktum at mange som driver i den bransjen ikke er spesielt gode til å opplyse om risikofaktorene, og dermed blir de også bagatellisert. Å minne noen om dette er sunn fornuft. Og jeg har snakket med min venninne, hun ble operert i Ålesund... Anonymkode: baa76...98e
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2019 #10 Skrevet 28. juli 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvilken kirurg? Jeg står på venteliste 😋 Anonymkode: e2ed3...8e1 Nå husker jeg ikke navnet hans i farten her, men han jobber halve tiden i Ålesund å resten i Danmark, men er veldig fornøyd. Supre sykepleiere, følte meg veldig godt tatt vare på. Kjenner flere som har operert i Ålesund å alle har vært fornøyd med resultat å oppfølging før å etter. Anonymkode: 7ff5b...363
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2019 #11 Skrevet 28. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Leke mamma? Det er et faktum at mange som driver i den bransjen ikke er spesielt gode til å opplyse om risikofaktorene, og dermed blir de også bagatellisert. Å minne noen om dette er sunn fornuft. Og jeg har snakket med min venninne, hun ble operert i Ålesund... Anonymkode: baa76...98e Men hva var komplikasjonen da? Anonymkode: 7ff5b...363
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå