Gå til innhold

Skjermtid til barn, litt ironisk


Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt spesielt at det er så mye prat om skjermtid til fjortisene. Men så er det videoene til 5 år gamle Boram som tjener hun 20 mill i mnd. Hvor gammel er hennes seere . Sier mye om hvilken aldersgruppe som bruker mye tid på nett..

Anonymkode: f28ee...c79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tror at det bare er småbarn som ser på videoene hennes? 🤣

Anonymkode: 8614f...740

Skrevet

???

Anonymkode: 502e4...55e

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du tror at det bare er småbarn som ser på videoene hennes? 🤣

Anonymkode: 8614f...740

Vil tro det🤔 hun sitter å leker seg. Mulig noen med andre hensikter å da🙄

Anonymkode: f28ee...c79

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vil tro det🤔 hun sitter å leker seg. Mulig noen med andre hensikter å da🙄

Anonymkode: f28ee...c79

Asiater er et fascinerende publikum, vet du. Det er ikke barn som først og fremst gjør Hello Kitty populært, feks...

Anonymkode: 8614f...740

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...