Anonym bruker Skrevet 28. juli 2019 #1 Skrevet 28. juli 2019 Igjen er sommeren her og på nyhetene kan man lese om mange drukningsulykker. Tragisk 😓 Anonymkode: 18e9c...fe1
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2019 #2 Skrevet 28. juli 2019 Og poenget ditt med dette innlegget var...? Anonymkode: da6bd...400
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2019 #3 Skrevet 28. juli 2019 Selvsagt er det tragisk? For en rar ting å presisere Anonymkode: 47128...06f
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2019 #4 Skrevet 28. juli 2019 Poenget er at mange foreldre tenker at, "min unge er så stor at min unge klarer seg selv". Men det er mange unger som ikke klarer seg selv. Som ikke kan svømme skikkelig. Som drukner. Anonymkode: 0b834...83d
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2019 #5 Skrevet 28. juli 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Poenget er at mange foreldre tenker at, "min unge er så stor at min unge klarer seg selv". Men det er mange unger som ikke klarer seg selv. Som ikke kan svømme skikkelig. Som drukner. Anonymkode: 0b834...83d Selv de som kan svømme skikkelig... I fjor druknet to i et lite vann der jeg bor, en gutt i barneskolealder og en ung mann,med bare et par ukers mellomrom. Begge var per def svømmedyktige. Lar selv ikke mine barn være uten tilsyn i vann. Selv når de blir "store". Anonymkode: e9977...947
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2019 #6 Skrevet 28. juli 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Poenget er at mange foreldre tenker at, "min unge er så stor at min unge klarer seg selv". Men det er mange unger som ikke klarer seg selv. Som ikke kan svømme skikkelig. Som drukner. Anonymkode: 0b834...83d Ja men spørsmålet er da når kan vi slippe barna/ungdommene på stranda alene? Flere av de som drukner er jo voksne mennesker... Anonymkode: e80f2...12d
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2019 #8 Skrevet 28. juli 2019 Alle kan drukne. Mamma holdt på å drukne da hun ble tatt av en understrøm. Sånne ting kan man ikke helgardere seg mot, med mindre man lar være å bade. Det er selvsagt tragisk, men som med alt annet må man bare lære ungene det de trenger å lære og håpe resten går bra! Jeg kan kjøre bil, men jeg kan likevel være uheldig å krasje. Anonymkode: 1d8f0...15c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå