Gå til innhold

Termin februar


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen flere med termin i februar som vil dele om hvordan det går framover??☺️

Anonymkode: fb558...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Termin 29. februar her. 

Og så langt har det vært mye kvalme, svimmelhet, hodepine, overfølsomhet for lukter, halsbrann og generelt veldig trøtt. Altså alt normalt... 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,vært ekstrem kvalme her også,trøtt hele veien og såre bryster. Nå har kvalmen gitt seg og kjenner jeg kan leve litt normalt igjen😜Termin 20 februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har termin i begynnelsen av februar (1 Februar) med tvillinger. Sannsynligheten er stor for at det blir januar babies, men går det bra at jeg deltar her? 😁

Anonymkode: 19a66...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har termin i begynnelsen av februar (1 Februar) med tvillinger. Sannsynligheten er stor for at det blir januar babies, men går det bra at jeg deltar her? 😁

Anonymkode: 19a66...27f

Selvfølgelig☺️Så spennende med tvillinger💞Hvordan er formen din da? 

Anonymkode: fb558...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2019 den 8.02, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig☺️Så spennende med tvillinger💞Hvordan er formen din da? 

Anonymkode: fb558...689

Formen min er faktisk kjempe bra! :) Er overrasket over hvor bra jeg føler meg. Jobber 100% i en aktiv jobb. Ingen plager annet enn at jeg puster å peser litt ekstra 😄Håper tiden fremover blir like bra.

Første trimester var jeg veldig dårlig. Ingen oppkast, men jeg lå vel i "koma" i 12 uker. Orket knapt å åpne øynene. Og var konstant kvalm. 

Eneste symptomet jeg har nå kanskje er at jeg er potte tett i nesa relativt ofte, men jordmor sa det var veldig vanlig pågrunn av den økte blodmengden i kroppen.

Anonymkode: 19a66...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Hvordan går det med dere? Her er det snart klart for rutine ultralyd☺️Etter sist ul,sies det at vi venter en gutt💙Flere som vet? 

Anonymkode: fb558...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Her går det tålig greit. Har bekkenproblemer, men det hadde jeg i første svangerskap også så jeg blir godt fulgt opp av fysioterapeut. Ellers er jeg foreløpig 80% sykemeldt for både bekkenet og litt arbeidsforhold. 

Ellers blir jeg ekstremt godt ivaretatt av helsevesenet siden jeg er "geriatrisk" fødende. 😂 Har allerede vært på tre ultralyd og skal på to til før jul. Og vi har fått vite at det er bare en huleboer og det blir ei jente. Vi har fått termindato 21. februar. 👍🏻 Har time til jordmor førstkommende mandag. 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Flere som begynner å kjenne på tyngden?😜Jobber 2 dager i uka,sv.p de resterende. Bekkenet og ryggen skrangler,og sliter voldsomt med sure oppstøt🥴

Etter et par kontroller nå ligger magemålet 10% over. Blir gjort en vurdering den 30.des om jeg må på en ny ul. Har termin 22.feb. Nå vil jeg bare bli ferdig. Venter gutt. 

Anonymkode: fb558...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...