Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #1 Skrevet 27. juli 2019 Med at menn skriver dirty og sexy ting om andre damer når de er i et forhold? F. eks: Så du de puppa? Fyfaen, hun var fin. Kunne tenkt meg Hu for en natt. Og videre. Er det virkelig så normalt og er det helt greit og helt innafor? Hilsen UT Anonymkode: 959cb...c52
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #2 Skrevet 27. juli 2019 Du omgås søppel. Anonymkode: c431a...a9f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #3 Skrevet 27. juli 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Du omgås søppel. Anonymkode: c431a...a9f Takk! Var samme tanke som slo meg med det første. Hadde aldri falt meg inn å skrive slik med mine venninner. Har alltid tenkt om jeg er med en mann så er jeg med den personen for en grunn! Anonymkode: 959cb...c52
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #4 Skrevet 27. juli 2019 Nei, det er ikke normalt hos oppegående menn. Anonymkode: 4aadc...50b
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #5 Skrevet 27. juli 2019 Det er sånn de bare skal si til venner, ikke til andre damer. Anonymkode: 34615...add
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #6 Skrevet 27. juli 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei, det er ikke normalt hos oppegående menn. Anonymkode: 4aadc...50b Takk for svar! Er dette også rart av mannen? Vi er invitert til et par på inflyttningsfest. Vi er flere som danser og koser oss. Mannen som inviterte oss kommer snikende bak meg tar meg på hoftene og hvisker til meg <<du har så sexy hofter>> Jeg blir helt satt ut og går bort til kjæresten/samboeren min, som også er en god kamerat som sa dette til meg, og forteller dette. Jeg ble rett og slett kvalm. Jeg reagerer fordi samboeren min ikke reagere noe særlig i det hele tatt. Han som inviterte oss den gangen har vært utro har jeg hørt og det er slutt med henne han var sammen med. Tenker egentlig at min samboer er litt av samme type. Mye jeg stusser på! Anonymkode: 959cb...c52
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #7 Skrevet 27. juli 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er sånn de bare skal si til venner, ikke til andre damer. Anonymkode: 34615...add Ikke sant! Anonymkode: 959cb...c52
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #8 Skrevet 27. juli 2019 Min sier sånt, dels for å teste sjalusi, dels fordi han mangler filter. Han er en fin fyr og gjør meg ikke noe at han syns andre damer er fine, kan fint se mange fine damer selv, blir fort misunnelig når jeg ser at andre kan sprade rundt og føle seg bekvemme med seg selv 👍 Anonymkode: f0ea7...5ec
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #9 Skrevet 27. juli 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min sier sånt, dels for å teste sjalusi, dels fordi han mangler filter. Han er en fin fyr og gjør meg ikke noe at han syns andre damer er fine, kan fint se mange fine damer selv, blir fort misunnelig når jeg ser at andre kan sprade rundt og føle seg bekvemme med seg selv 👍 Anonymkode: f0ea7...5ec Det syns jeg var trist å lese! Du er garantert like flott og vakker som oss alle andre. Det er ikke det det handler om. Det det handler om her er at alle slike meldinger skal holdes hemmelig etc. Det er liksom kun mellom gutta der. I mine øyne er alle mennesker vakre. At vi snakker hverandre ned er bare stygt! Men her mener jeg at det skal være så sjukt. Ikke bare slike meld, men at gutta snakker nedverdigende om masse forskjellig ting Anonymkode: 959cb...c52
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2019 #10 Skrevet 28. juli 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar! Er dette også rart av mannen? Vi er invitert til et par på inflyttningsfest. Vi er flere som danser og koser oss. Mannen som inviterte oss kommer snikende bak meg tar meg på hoftene og hvisker til meg <<du har så sexy hofter>> Jeg blir helt satt ut og går bort til kjæresten/samboeren min, som også er en god kamerat som sa dette til meg, og forteller dette. Jeg ble rett og slett kvalm. Jeg reagerer fordi samboeren min ikke reagere noe særlig i det hele tatt. Han som inviterte oss den gangen har vært utro har jeg hørt og det er slutt med henne han var sammen med. Tenker egentlig at min samboer er litt av samme type. Mye jeg stusser på! Anonymkode: 959cb...c52 Er du i riktig forhold, egentlig? Anonymkode: 30e36...03d
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2019 #11 Skrevet 28. juli 2019 Hvem skriver han dette til? Og er det noe mer unormalt enn at venninner snakker om kjekke menn? Anonymkode: 5d794...f60
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2019 #12 Skrevet 28. juli 2019 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar! Er dette også rart av mannen? Vi er invitert til et par på inflyttningsfest. Vi er flere som danser og koser oss. Mannen som inviterte oss kommer snikende bak meg tar meg på hoftene og hvisker til meg <<du har så sexy hofter>> Jeg blir helt satt ut og går bort til kjæresten/samboeren min, som også er en god kamerat som sa dette til meg, og forteller dette. Jeg ble rett og slett kvalm. Jeg reagerer fordi samboeren min ikke reagere noe særlig i det hele tatt. Han som inviterte oss den gangen har vært utro har jeg hørt og det er slutt med henne han var sammen med. Tenker egentlig at min samboer er litt av samme type. Mye jeg stusser på! Anonymkode: 959cb...c52 Når sånt skjer, så må du si fra at det ikke er greit til mannen som gjør det, ikke gå og sladre til kjæresten din og forvente at han skal si fra for deg. Hvis noe sånt skjer en gang til, så sier du «jeg er faktisk ikke interesser i å bli klådd på, og setter pris på at du lar være å gjøre det. Jeg synes det er ekkelt» Anonymkode: 8c030...251
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2019 #13 Skrevet 28. juli 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Er du i riktig forhold, egentlig? Anonymkode: 30e36...03d Lang historie kort: nei UT Anonymkode: 959cb...c52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå