Gå til innhold

Er det bare meg eller er det flere som syns at...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mange flere damer som er pene å se på enn menn😉? 

Jeg er heterofil altså men skulle av og til ønsker jeg var mann for det er så mange damer som er flotte og holder seg bra. Syns mange menn forfaller og blir fort litt «gubbete»... 

og ja, jeg er over 40, er på Tinder, vet at dette innlegget er helt totalt meningsløst og overflatisk og vet også veeeeldig godt at utseende ikke har noe å si når alt kommer til alt😊

dette er kun en observasjon som jeg lurer på om jeg er alene om eller om det er flere som syns dette😉

Anonymkode: 3254b...a57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For kvinner er det status å se bra ut. 

For menn er det status å ha en kone som ser bra ut. 

Anonymkode: eb40b...c8c

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er så mange flere damer som er pene å se på enn menn😉? 

Jeg er heterofil altså men skulle av og til ønsker jeg var mann for det er så mange damer som er flotte og holder seg bra. Syns mange menn forfaller og blir fort litt «gubbete»... 

og ja, jeg er over 40, er på Tinder, vet at dette innlegget er helt totalt meningsløst og overflatisk og vet også veeeeldig godt at utseende ikke har noe å si når alt kommer til alt😊

dette er kun en observasjon som jeg lurer på om jeg er alene om eller om det er flere som syns dette😉

Anonymkode: 3254b...a57

Jeg er også over 40 og bruker datingsider, og er HELT enig. Mennene som «passer» til meg er gråhåra og overvektige og har lagt ut usjarmerende bilder av seg selv. Seg selv i bilen, for eksempel, eller seg selv med Liverpool-skjorte og Liverpool-skjerf på. Eller surt fjes og helt ufokusert blikk. Og fjelltopper så langt øyet kan se... Ville ha vært flau om jeg skulle prøve å sjekke opp noen og hadde presentert meg så dårlig. Selv oppegående menn ligner jo Ivar og Hugo i Pondus når de ikke anstrenger seg mer en dette. 

Når det er sagt: damenes bilder er pinlige på andre måter. Å lage oversminkede portretter tatt med snap-filter er jo like ille. Da må fyren bli kjenpeskuffa når han møter hverdagstrynet hennes! (Jeg dater en for tida, og samme dag som vi møttes sa han at han var blitt helt overvelda over hvor pen jeg var IRL. Jeg var fin nok på bildene, men finere i virkeligheten. Og så jeg som valgte de beste bildene...!) 

Anonymkode: 10913...03a

Skrevet

Damer er kanskje mer vant til å 'markedsføre' utseendet sitt? Så de er kanskje flinkere til å finne flatterende bilder av seg selv som de kan legge ut? Jeg synes ikke det stemmer IRL. 

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er også over 40 og bruker datingsider, og er HELT enig. Mennene som «passer» til meg er gråhåra og overvektige og har lagt ut usjarmerende bilder av seg selv. Seg selv i bilen, for eksempel, eller seg selv med Liverpool-skjorte og Liverpool-skjerf på. Eller surt fjes og helt ufokusert blikk. Og fjelltopper så langt øyet kan se... Ville ha vært flau om jeg skulle prøve å sjekke opp noen og hadde presentert meg så dårlig. Selv oppegående menn ligner jo Ivar og Hugo i Pondus når de ikke anstrenger seg mer en dette. 

Når det er sagt: damenes bilder er pinlige på andre måter. Å lage oversminkede portretter tatt med snap-filter er jo like ille. Da må fyren bli kjenpeskuffa når han møter hverdagstrynet hennes! (Jeg dater en for tida, og samme dag som vi møttes sa han at han var blitt helt overvelda over hvor pen jeg var IRL. Jeg var fin nok på bildene, men finere i virkeligheten. Og så jeg som valgte de beste bildene...!) 

Å bruke bilde fra en setting som intresserer dem, om det så er fotball, fjell eller bil, er jo smart. Da slipper de jo å bruke tid på damer som misliker de tingene.

Anonymkode: cad07...6fb

Skrevet

Helt enig! Er ikke på tinder da, men ser det på facebook. Mennene er skikkelig dårlige på å velge ut profilbilde. De ser langt bedre ut i virkeligheten enn på profilbilde. Med damer er det gjerne omvendt. Og ja, jeg synes det generelt er flere flotte kvinner i verden enn det er kjekke menn. 

Anonymkode: 96c60...f55

Skrevet

Menn og spess over 40 år har ikke samme oppfatning av bilder og "skills" for å ta selfie som damer. Damer er mer nøye og velger ut de beste bildene. Mens menn velger det de synes det kult ut eller første og beste. 

Anonymkode: 62398...59a

Skrevet

Er bifil, men er ikke hele enig at menn blir fort gubbete. Er mange kjekke litt eldre menn. Men liker best å se på kvinner, helts med litt pupper🙈 Unnskyld🙂

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Å bruke bilde fra en setting som intresserer dem, om det så er fotball, fjell eller bil, er jo smart. Da slipper de jo å bruke tid på damer som misliker de tingene.

Anonymkode: cad07...6fb

Bilde fra inni bilen, mens de sitter ved rattet...? Eh, alle mennesker må kjøre bil i blant. Men det betyr ikke at de er bil-INTERESSERTE. Var det bilde på gårdsplassen foran en bil han lå og mekket på, så kanskje. Men disse ser ut til å være tatt med mobilen, når den sitter fast på dashbordet. Ikke i en setting der man viser en interesse. Bare et praktisk sted for en som mangler selfiestang.

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Menn og spess over 40 år har ikke samme oppfatning av bilder og "skills" for å ta selfie som damer. Damer er mer nøye og velger ut de beste bildene. Mens menn velger det de synes det kult ut eller første og beste. 

Anonymkode: 62398...59a

Mange ser ikke ut til å velge i det hele tatt. De bare tar et.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...