Gå til innhold

Humøret mitt er helt crazy, skjønner ingenting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne uken har humøret mitt vært en skikkelig berg og dalbane og det ser ikke ut til å ta slutt. Jeg går fra å være i godt humør, til å bli irritert, glad igjen, til sint, lei meg slik at jeg er på gråten og så bli glad igjen. Kjenner jeg blir skikkelig sliten og utmattet av humøret mitt. Det virker som hormonene er i full sving! Noen som har hatt det slik før (utenom graviditet)? Hvorfor er jeg plutselig sånn? Og hva skjer med kroppen min? 

Jeg hadde mensen i forrige uke og er ikke gravid. Ikke er jeg prøver heller. Bruker p-piller og har brukt det lenge. Er 29 år.

Anonymkode: 1b87f...942

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Denne uken har humøret mitt vært en skikkelig berg og dalbane og det ser ikke ut til å ta slutt. Jeg går fra å være i godt humør, til å bli irritert, glad igjen, til sint, lei meg slik at jeg er på gråten og så bli glad igjen. Kjenner jeg blir skikkelig sliten og utmattet av humøret mitt. Det virker som hormonene er i full sving! Noen som har hatt det slik før (utenom graviditet)? Hvorfor er jeg plutselig sånn? Og hva skjer med kroppen min? 

Jeg hadde mensen i forrige uke og er ikke gravid. Ikke er jeg prøver heller. Bruker p-piller og har brukt det lenge. Er 29 år.

Ujevnt blodsukker?

Anonymkode: 580c9...db6

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ujevnt blodsukker?

Anonymkode: 580c9...db6

Hm, det vet jeg ikke.. Blir man sånn i humøret av det? 

Skrevet

På grunn av varmen. Da blir man ustabil. 

Anonymkode: e19dd...401

Skrevet

Ferie med nye eller manglende rutiner? Varmen?

Anonymkode: 960c9...65e

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ferie med nye eller manglende rutiner? Varmen?

Anonymkode: 960c9...65e

Er ferdig med ferien, jobbet 2 uker nå.. Kanskje det er varmen, men fy for et humør! Får vondt av de som har med meg å gjøre akkurat nå😞

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...