Gå til innhold

Beste app til lydbøker for barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du anbefale noen? 

Kan flere være innlogget på samme konto eller er det et månedsbeløp pr telefon /nettbrett? 

Bra bøker for barn på 10-12 år? 

Bare norsk eller engelsk også? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi likar best Fabel, og betalar abonnement med månadsbeløp. Kan laste ned appen på 4 tlf/nettbrett på eit abonnement.  Fabel har mange norske bøker, og eg synes det er ryddigare, med bøker sortert etter anbefalt alder til barn. (sjølv om eg ikkje altid er einig med sorteringa)  Storytel har bøker både på norsk og engelsk.  Det kan vere lurt å kike innom og sjå kva bøker ein likar.  Mine ungar er yngre, men nevøen min på 15 likar best Fabel, medan niesa på 14 likar best bøkene på Storytel.

Skrevet

Vi har hatt storytel, men har nå fabel. 

Fabel er drevet av lydbokforlaget, så det meste som finnes på lysbok kommer der. 

Vi har bare lastet ned til tre enheter, men jeg mener de sa fire på et abonnement, og de jobber med å lage et familieabonnement om du trenger til flere. 

10-åringen min hører mye på lydbok. 

Anonymkode: 7b343...1c8

Skrevet

Det kommer an på hva slags bøker dere liker. Både Storytel og Fabel har gratis prøvetid på 2-4 uker, så jeg ville prøvd først det ene, så det andre.

Anonymkode: 6e379...ffb

Skrevet

Vi bruker Fabel. Har barn på syv og ni år

Anonymkode: 163a1...ded

Skrevet

Vi veksler mellom Storytel og Fabel. Barna maser om å gå tilbake til Fabel hver gang vi har Storytel, så de foretrekker helt klart Fabel. Jeg finner bøker jeg liker begge steder, men liker brukervennligheten på appen til Fabel mye bedre. 

Barna mine er forresten tre gutter med alder seks til tolv. Storforbruker av lydbøker alle tre. 

Anonymkode: 25609...4b1

Skrevet

Takk for alle svarene! 

Skrevet

Har ei på 10 som for øyeblikket foretrekker Fabel. Hun hører mye på lydbok, også engelske.  

Anonymkode: 2d863...9bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...