Gå til innhold

Din fødsel nr 2 ???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke tegn hadde du rett før/dagene før du gikk i fødsel

Hvordan var riene ? 

Hvordan var ukene etterpå?

Hadde en  styrtfødsel for 8 år siden og er nå i uke 38 og venter på den lille :) har hatt et grusomt og tungt svangerskap nå i forhold til forrige .. setter pris for alle svar og sammenligning fra din første og andre fødsel :) 

Anonymkode: fc783...bc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To helt forskjellige fødsler hvor den første var lang, hard og med komplikasjoner og den andre var rask og enkel. Hadde ingen andre tegn døgnet før enn at jeg hadde smårier og hodepine den helgen. Startet med "menssmerter" kl 20 lørdag kveld som tiltok utover kvelden og vi dro til sykehuset midnatt. Mer rier og åpning utover natta, vannavgang og babyen ble født 05 om morgenen.

Anonymkode: 3b0b3...54e

Skrevet

Absolut ingen tegn på fødsel før det kom rier, verken fødsel 1 eller 2. Har hatt 2 så og si like fødsler bortsett fra tidsmessig. Gutt nr 1 og jente nr 2. Forholdsvis like symptomer og plager i svangerskapet også. Husker at de måtte ta vannet på nr 1. Husker faktisk ikke om det gikk av seg selv, eller om de måtte ta det med nr 2.

Hvordan var riene? Har kun 2 fødsler bak meg, og riene var helt lik. Har ingenting å sammenligne med. Gikk 22 timer med nr 1 og 10 timer med nr 2. Begynte med rier i ryggen.

Ukene etterpå? Husker ikke hvor lenge jeg blødde, har ikke hatt noen plager i ukene etterpå. Husker at etterriene på dag 2 særlig med nr 2 var ille.

Er selv spent på fødsel nr 3 nå, da dette svangerskapet har vært helt ulik de 2 første. Er i uke 35.

Anonymkode: 2654c...45f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...