Gå til innhold

Overdreven Tatovering det nye harry?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å lure litt på dette med å tatovering, I dag er det veldig mange som tar store og dyre tatoveringer. Gjerne folk som  sliter psykisk, folk med dårlig økonomi, og folk med lav selvtillit. 

Anonymkode: b24ad...5c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har begynt å lure litt på dette med å tatovering, I dag er det veldig mange som tar store og dyre tatoveringer. Gjerne folk som  sliter psykisk, folk med dårlig økonomi, og folk med lav selvtillit. 

Artig forsøk på brannfakkel.

Anonymkode: 99174...5f4

Skrevet

Artig og artig....

Anonymkode: f22c0...dc6

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor har du funnet dette?

Anonymkode: bb87c...fe7

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor har du funnet dette?

Anonymkode: bb87c...fe7

Av dine venner og bekjente er det folk med ordentlig jobb?  Folk som ikke sliter med angst og depresjon?  Går på nav ? Som lager skrikende tatoveringer over hele kroppen? 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Av dine venner og bekjente er det folk med ordentlig jobb?  Folk som ikke sliter med angst og depresjon?  Går på nav ? Som lager skrikende tatoveringer over hele kroppen? 

Ja.

Tror kanskje du heller bør de vurdere hvem du omgir deg med fremfor å generalisere basert på tilfeldige markører.

Skrevet

Som jeg ser det, basert på reinspikka svogerforskning, er det som du tenker, HI.

I det store og det hele er tatovering harry. Hvertfall i min bok.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja.

Tror kanskje du heller bør de vurdere hvem du omgir deg med fremfor å generalisere basert på tilfeldige markører.

Jeg møter mange av disse jeg never via min jobb.

har også venner og bekjente på face som skryter av den nye tatoveringen i dag og  senere klager over dårlig råd

Skrevet

Jeg har flere tatoveringer, er høyt utdannet og tjener veldig godt :) har nok inn i mellom tenkt qt jeg hadde vært flottere uten de, men stort sett er jeg veldig fornøyd:)  ikke sliter jeg psykisk heller.. sikkert kjerringa mot strømmen jeg da;-)

Skrevet

Jeg har til gode å se at en tatovering gjør at vedkommende ser bedre ut. Om det er trampstamp (korsryggtatovering som var veldig mote for 20 år siden), full sleeve eller hva det måtte være. Så for meg er tatovering ikke nødvendigvis harry men stygg.

Skrevet

At tatovering er harry er jo ikke akkurat noe NYTT....

Anonymkode: a7eee...7c6

Skrevet

Enig, ikke det nye Harry. Alltid vært harry

Anonymkode: 3b421...0a2

Skrevet

Men gjør det noe om noen er harry da?

Denne omfavnelsen av mangfold som er så populær om dagen stikker virkelig ikke dypt.

Anonymkode: 21a0e...5e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...